English

خلیل قاسمی در گفتگو با موج مطرح کرد؛

افتتاح پروژه های صنعتی هرمزگان زمینه اشتغال ۱۴۸۱ نفر را به همراه داشت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان روند افتتاح و عملیات اجرایی پروژه های صنعتی، معدنی و تجاری استان هرمزگان در هفته دولت را تشریح کرد.

افتتاح پروژه های صنعتی هرمزگان زمینه اشتغال 1481 نفر را به همراه داشت

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، در گفتگو با خبرگزاری موج هرمزگان در خصوص برنامه های این سازمان در هفته دولت، بیان کرد: درهفته دولت 23  پروژه با سرمایه گذاری بیش از سه هزار و 167 میلیارد ریال و با ظرفیت اشتغالزایی برای  یک هزار و 481 نفر، افتتاح شده است.

وی در ادامه افزود: هم زمان در هفته دولت کلنگ آغاز عملیات اجرایی 6  پروژه  با سرمایه گذاری بیش از یک هزار و 994 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال 159 نفر، به زمین زده شد.

وی اعلام کرد: با پیگیری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، یک واحد صنعتی با سرمایه بیش از 6 میلیارد ریال احیاء شد که زمینه اشتغال برای هفت نفر به صورت مستقیم  مهیا شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان این که مسئولیت های اجتماعی از دیگر مواردی است که صنایع استان همواره به آن توجه داشته اند، از سرمایه گذاری 170 میلیارد ریالی واحد صنعتی معماران تجارت آفتاب در طرح مسئولیت های اجتماعی استان خبر داد و گفت: در هفته دولت یک مدرسه در شهرستان میناب افتتاح و عملیات اجرایی یک مدرسه در اولین روز از هفته دولت در بندرعباس آغاز شد.  

افتتاحیه

وی ادامه داد: مدرسه 6 کلاسه با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال با همکاری واحد صنعتی معماران تجارت آفتاب افتتاح شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان با بیان این که با وجود همه سختی هایی که در شرایط جنگ اقتصادی کنونی وجود دارد و مشکلات متعددی که بنگاه های اقتصادی استان با آن دست و پنجه نرم می کنند اما نقش خود را در را در راستایی تحقق مسولیت های اجتماعی در وسع و توان خود، ایفا می کنند، گفت: صنایع استان ۱۴ هزار و ۳۳۵ میلیون ریال در حوزه مسئولیت اجتماعی سرمایه گذاری کرده اند.

قاسمی همچنین از افتتاح  بازارچه ملوانی زهوکی با سرمایه گذاری 250 میلیارد ریال و اشتغال 150  نفر با ایجاد 85 باب غرفه  خبر داد و گفت: خوشبختانه در راستای اشتغالزایی و راه اندازی بنگاه های اقتصادی در شهرستان میناب توانستیم گام های موثری بر داریم که یکی از این بنگاه ها شرکت سام صنعت میناب با سرمایه گذاری 60 میلیارد ریال و اشتغال 15 نفر با ظرفیت تولید 16 هزار تن در سال، به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

وی افزود: همچنین از دیگر پروژه های بهره برداری شده در راستای رونق اشتغالزایی می توان از افتتاح شرکت شن و ماسه دانه بندی شده سیف الله ذاکری با سرمایه گذاری 11 میلیارد ریال و اشتغال 15 نفر با ظرفیت تولید 130  هزار تن شن و ماسه شستشو و دانه بندی شده در شهرستان میناب نام برد.

افتتاح

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد: تعداد کل پروژه های صنعتی، معدنی و تجاری هرمزگان که در هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی آن ها آغاز شد، 32 مورد  با سرمایه گذاری بیش از پنج هزار و 338 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم بیش از یک هزار و 647 نفر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی