English

رضا اوژند؛

خبرنگاری، حرفه ای استرس زا، سخت و زیان آور است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب گفت: خبرنگاری یکی از حرفه های استرس زا، سخت و زیان آور است.

خبرنگاری، حرفه ای استرس زا، سخت و زیان آور است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد احمدی در مراسم روز خبرنگار با اشاره به اینکه تقدیر هایی که از خبرنگاران صورت می گیرد باید در شأن آنها باشد، گفت: در این روز یاد و خاطره شهید صارمی را گرامی می داریم.

وی با اشاره به رسالت و اهمیت امانت داری خبرنگاران اظهار کرد: اگر بخواهیم در عرصه توسعه اجتماعی جایگاه خبرنگاران را تشریح کنیم، می بینیم که رسالت و امانت داری در این حوزه بر دوش خبرنگاران است.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به اینکه در برخی از حوزه ها نظیر حوزه اجتماعی خبرنگاران فعال تر هستد، گفت: رسالت خبرنگاران در این حوزه سنگین و دشوار است.

وی با اشاره به نشست خبری با خبرنگاران در خصوص پروژه های هفته دولت گفت: بخشی از آنچه که لازم است جامعه در جریان آن قرار گیرد را در این هفته از طریق رسانه ها اعلام خواهیم کرد؛ و از مردم عذر خواهی می کنم که برخی از مسائل را در این مدت نتوانستیم با  آنها در میان بگذاریم چرا که امروز امیدواری نیاز جامعه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب نیز با تبریک روز خبرنگار، بیان داشت: خبرنگاری یکی از حرفه های استرس زا، سخت و زیان آور است.

رضا اوژند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صحبت های نماینده اهالی فرهنگ و هنر میناب در سفر اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به هرمزگان در شهرستان رودان گفت: هرچند مطرح شدن این مسائل حواشی زیادی را به دنبال داشت؛ اما مشکلات جامعه هنری مطرح و از حقوق هنرمندان این شهر دفاع شد.

وی در خصوص دستور استاندار هرمزگان نسبت به ایجاد یک پلاتو و نگارخانه در هر شهرستان، افزود: از شهردار محترم می خواهیم تا پیگیر این مصوبات باشد تا زیر ساخت های فرهنگی شهر ما که یکی از مشکلات اساسی است برطرف گردد.

به گزارش موج، در پایان این مراسم از بیست نفر از خبرنگاران شهرستان میناب تجلیل به عمل آورده شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه