English

اخراج رئیس اداره میراث فرهنگی از کارگروه اشتغال میناب

شنیده ها حاکی از آن است فرماندار میناب در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان، رئیس اداره میراث فرهنگی میناب را به صورت رسمی از جلسه بیرون کرده است.

اخراج رئیس اداره میراث فرهنگی از کارگروه اشتغال میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جلسه کارگروه اشتغال شهرستان میناب، به ریاست محمد احمدی فرماندار ویژه شهرستان میناب روز دوشنبه هفته گذشته، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

شنیده ها حاکی از آن است که محمد احمدی به صورت رسمی نیما اقتداری رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میناب را از جلسه بیرون کرده است.

بر اساس منابع موثق؛ فرماندار میناب، نسبت به حضور رئیس اداره میراث فرهنگی در این جلسه انتقاد و  عنوان کرده است که «ما در میناب اداره ای به نام میراث فرهنگی نداریم و نیازی به حضور جنابعالی در جلسه نیست».

گفتنی است؛ اختلاف نظرهایی بین فرماندار شهرستان میناب و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع و گردشگری هرمزگان بر سر انتصاب رئیس اداره میراث فرهنگی این شهرستان وجود داشته است. 

قابل ذکر است؛ پیشتر نیز حجت الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی فر امام جمعه شهرستان میناب در خصوص عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان، ابراز گله مندی کرده و در این باره بیان داشت: هرمزگان مدیران میراث فرهنگی که بخواهد دل برای میناب بسوزاند ندارد؛ لطفا به داد این شهر فرهنگی برسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه