English

معاون بازرسی سازمان صمت مازندران خبر داد:

بازار مازندران زیر ذره بین نظارت

معاون بازرسی سازمان صمت مازندران گفت: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت کالاها و تخلفات واحدهای صنفی ، بازرسان این سازمان قیمت و موجودی کالاهای بازار را مستمر رصد می کنند.

بازار مازندران زیر ذره بین نظارت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، علی اصغرزاده اظهار داشت : بازرسان شهرستان‌ها با بسیج همه امکانات و استفاده از توان بازرسی اصناف و همکاری ادارات مختلف از جمله تعزیرات ، گشت‌های مشترک نظارتی را در بازارهای استان انجام می دهند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دستگاههای نظارتی باید همه تلاش خود را برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها به کار ببندند تا مردم دچار مشکل نشوند تصریح کرد : با واحدهای صنفی متخلف برخورد جدی می شود.

اصغرزاده تاکید کرد :  در روزهای نخست اجرای طرح تشدید فعالیتهای نظارتی ، بازرسان این سازمان در بازرسی از 2 هزار و 151 واحد صنفی استان ، 194 پرونده تخلف را به ادارات تعزیرات حکومتی ارسال کردند که عمده تخلفات این واحدها ، درج نکردن قیمت و گران فروشی بود.

وی افزود : واحد‌های صنفی باید در زمان عرضه کالا و خدمات، درج قیمت، صدور فاکتور و سود قانونی را رعایت کنند و مردم هم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه 124 گزارش کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه