English

با حضور۲ هزار بسیجی؛

رزمایش الی بیت المقدس در اصفهان برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با حضور2 هزار بسیجی در اصفهان خبر داد.

رزمایش الی بیت المقدس در اصفهان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد نصر اصفهانی در جمع اصحاب رسانه بیان داشت: رزمایش الی بیت المقدس به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد بسیج 23 و 24 آبان ماه با حضور دو هزار بسیجی اصفهانی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: امسال رزمایش الی بیت المقدس با شعار "چهل سال مردم یاری؛ امنیت و خدمت"  و با حضور 9 گردان بیت‌المقدس ناحیه امام صادق (ع در دو مرحله در اصفهان برگزار می شود.

نصر اصفهانی گفت: عنوان الی بیت المقدس که هر ساله برای این رزمایش درنظر گرفته شده است پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در سال‌های 93 و 94 درخصوص نابودی اسرائیل مبنی بر این‌که رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید و بسیجیان به عنوان سربازان امام زمان(عج) و نایب ایشان عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها هستند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش در دو مرحله تصریح کرد: مرحله نخست این رزمایش 23 و 24 آبان ماه اول با حضور 9 گردان بیت‌المقدس از ناحیه امام صادق (ع) و حدود 2 هزار نفر از بسیجیان در منطقه عمومی به صورت رزمی  برگزار می شود.

نصر اصفهانی ادامه داد: مرحله دوم رزمایش در روز 5 آذر ماه به صورت همایش عمومی بسیجیان با عنوان همایش اقتدار بسیج در شهر اصفهان برگزار می گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان اضافه کرد:زمان رزمایش الی بیت المقدس 36 ساعت است و از صبح پنج‌شنبه 23 آبان ماه  تا بعدازظهر روز جمعه به طول خواهد انجامید که هر گردان را یک گروه امدادی همراهی می کند.

نصراصفهانی گفت: در رزمایش الی بیت المقدس در اصفهان  برنامه های رزمی، تاکتیک‌های دفاعی، امنیتی و فرهنگی نیز اجرا می شود و قسمتی برای مبارزه و مقابله با حملات انتحاری نیز در این رزمایش پیش بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه