English

مجد الدین حسینی در واکنش به سردرگمی مسافران در پی بارندگی های اخیر گفت؛

اسکان گردشگران جزیره هرمز در مکان های ایمن

بخشدار هرمز گفت: پس از بسته شدن اسکله مسافری هرمز در پی بارندگی های اخیر، مسافران پشت در مانده را در مکان های ایمن اسکان دادیم.

اسکان گردشگران جزیره هرمز در مکان های ایمن

سید مجدالدین حسینی بخشدار هرمز، در گفتگو با خبرگزاری موج، با اشاره به این که از بعد از ظهر روز 18 آبان ماه نامساعد بودن هوا و بارندگی، بندر مسافری هرمز را به تعطیلی کشاند، اذعان داشت: در این برهه زمانی تردد در اسکله هرمز تعطیل شد و تعداد 100 نفر از مردم پشت درهای بسته ماندند که پس از اعلام اداره بندر مبنی بر این که امکان تردد وجود ندارد، هماهنگی های لازم را جهت اسکان مسافران انجام دادیم.

وی گفت: با توجه به نامساعد بودن هوا ادامه فعالیت و تردد شناورها در این اسکله ممنوع شد زیرا سلامتی مسافران و گردشگران از اولویت های ما است.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اقدامات صورت گرفته در جهت اسکان ایمن مسافران و گردشگران در بخش هرمز، اظهار کرد: همکاری هایی که با فرماندار بندرعباس صورت گرفت منجر به اتخاذ تصمیمات لازم شد و در این راستا مسافران پشت در مانده را در مکان های ایمن اسکان دادیم.

تردد مسافران

بخشدار هرمز در واکنش به بیرون کردن مسافران از اسکله پس از افزایش شدت بارندگی و ممنوعیت تردد شناورها گفت: اداره بنادر جز قوانینش نیست که اجازه اسکان مسافران را در اسکله بدهد، اما می توانیم از طریق مراجع قانونی و اداره بندر استان  رایزنی کنیم که در چنین شرایطی که قطعا امکان وقوع دوباره آن وجود دارد، بتوانیم برای اسکان مسافران از سالن نمازخانه این بندر مسافری استفاده کنیم.

وی با اشاره به این‌که با همکاری فرماندار، معاونشان و  شرکت ایزوایکو، از مهمانسراهای این شرکت، اسکان مسافران را ساماندهی کردیم، افزود: از تعداد مسافران 6 نفر از آنها توریست خارجی و مابقی گردشگران ایرانی بودند.

شایان ذکر است؛ هرمز جزیره ای در 16 کیلومتری بندرعباس است که این جزیره را به علت موقعیت جغرافیایی آن و مجاورت با تنگه هرمز، کلید خلیج فارس می دانند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه