English

ضرب العجل فرماندار بندرعباس؛

تحویل لیست واگذاری اراضی هرمز تا یک هفته آینده

فرماندار بندرعباس گفت: اداراتی که در جزیره هرمز واگذاری اراضی داشته اند تا یک هفته آینده لیست آن را به همراه اطلاعات کامل به فرمانداری ارائه دهند.

تحویل لیست واگذاری اراضی هرمز تا یک هفته آینده
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس، در جلسه بررسی و تعیین وضعیت مالکیت اراضی جزیره هرمز، اظهار داشت: باید با حساسیت بیشتری کارهای مربوط به جزیره هرمز را دنبال کنید و فرمانداری بندرعباس نیز آمادگی هر گونه همکاری را در این زمینه دارد.
وی در دامه گفت: اداراتی که در جزیره هرمز واگذاری اراضی داشته اند تا یک هفته آینده لیست آن را به همراه اطلاعات کامل به فرمانداری ارائه دهند.
این مقام مسئول بیان داشت: از تاریخ امروز هرگونه واگذاری اراضی در جزیره هرمز نباید به طور مستقل صورت گیرد لذا لازم است با هماهنگی و به میزان لازم انجام شود.
فرماندار بندرعباس عنوان کرد: باید به گونه ای عمل کنید تا مشاغل خرد خانگی و مرتبط با گردشگری در جزیره هرمز رونق گیرد و در نتیجه باعث تقویت وضعیت معیشت مردم شود.

عزیزاله کناری در پایان تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل گردشگری در جزیره هرمز، باید کمبودها و مشکلات را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدامات لازم صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه