English

سید مجدالدین حسینی:

همایش بانوان صیاد برای اولین بار در کشور در هرمز برگزار می شود

بخشدار هرمز گفت: همایش بانوان صیاد برای اولین بار در کشور در جزیره هرمز، نیمه دوم سال ۹۸ برگزار می شود.

همایش بانوان صیاد برای اولین بار در کشور در هرمز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سید مجدالدین حسینی بخشدار هرمز در جلسه شورای اداری بخش هرمز، از برگزاری همایش بانوان صیاد خبرداد و گفت: این همایش با پیگیری کانون بانوان هرمز و کانون فرهنگی علی ابی طالب (ع) در مسجد امیر هرمز، برگزار می شود.

حسینی اظهارداشت: این همایش را با حمایت اداره کل امور بانوان وهمکاری اداره کل شیلات در نیمه دوم سال برای اولین  باردر کشور در جزیره هرمز برگزار می کنیم.

 وی با اشاره به مشکلات ادارات بخش هرمز گفت: با توجه به اینکه جزیره هرمز یک جزیره خاصی محسوب می شود، اگر بتوانیم چارت سازمانی برای ادارات را تعریف کنیم در پیشرفت هرمز تاثیر بسزای خواهد داشت.

حسینی گفت: با توجه به اینکه  هرمز به عنوان بهشت زمین شناسی معروف است، از دانشگاه های زمین شناسی کشور و دنیا بخواهیم با برگزاری تورهای علمی زمینه بیشتری برای معرفی این جزیره فراهم کنیم.

وی افزود: برای شناساندن هرچه بیشتر بهشت زمین شناسی باید از دانشگاه های کشورهای مختلف برای تحقیقات زمین شناسی وکارهای علمی در جزیره هرمز عوت کنیم.

عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس نیز در این جلسه در سخنان خود اظهار داشت: مردم جزیره هرمز مردمی ولایت مدار و همراه هستند و با  وحدت و همبستگی که دارند می توان با کمک آنها مشکلات جزیره را یکی پس از دیگری پیگیری و رفع کرد.

کناری در ادامه گفت: دستگاه های اجرایی تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرند تا پروژه های عمرانی در سطح جزیره با سرعت بیشتری پیش رود و به موقع به اتمام برسد، لذا  ایمنی و کیفیت در اجرای پروژه، مورد تاکید ما است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: مشکل برق و آب پروژه مسکن مهر جزیره، توسط ادارات مرتبط  پیگیری و رفع شود و ساختمان کمپ ترک اعتیاد جزیره نیز هر چه سریعتر توسط مجری، طرح راه اندازی شود.

عزیزاله کناری تصریح کرد: نظارت و بازرسی بر وضعیت بازار و صنوف جزیره نیز در دستور کار دستگاه های ذی ربط قرار گیرد.

عباس میرزاد سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ، که در نشست شورای اداری بخش هرمز، حضور داشت، بیان کرد: جزیره هرمز دارای ظرفیت های گوناگون گردشگری است، که می توان با تقویت  این ظرفیت ها گردشگران بیشتری را جذب جزیره کرد.

میرزاد افزود: مشارکت مردم نقش مهمی در جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی جزیره خواهد داشت و با ایجاد همدلی و وحدت میان اهالی جزیره، می توان بسیاری از مسائل و مشکلات را رفع کرد.

وی بیان داشت: شهرداری هرمز تلاش بیشتری در خصوص زیبا سازی و بهبود سیمای شهری و نظافت عمومی شهر داشته باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان عنوان کرد: بخش خصوصی ظرفیت مناسبی برای اتمام هر چه سریعتر پروژه های عمرانی است، لذا باید از این ظرفیت استفاده کافی را برد و زیرساخت های لازم را جهت رفاه حال مردم و گردشگران فراهم کرد.

میرزاد تصریح کرد: جزیره هرمز فضای مناسبی برای برگزاری برنامه های فرهنگی دارد و باید با استفاده از این فضا، شور و نشاط بیشتری در سطح جزیزه ایجاد کرد تا باعث شور و نشاط در بین اهالی و گردشگران شود.

در پایان این جلسه مسولین و مدعوین از برگزاری همایش بانوان صیاد برای اولین بار در کشور، به میزبانی  جزیره زیبای هرمز در نیمه دوم سال جاری، ابراز خوش حالی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه