English

محمود حسین پور خبر داد؛

تلاش ۳ ساعته تکنسین های اورژانس ۱۱۵ برای نجات جان مصدوم

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان از تلاش نفس گیر تکنسین های اورژانس ۱۱۵ بندر خمیر، برای نجات جان مصدوم ترمایی در کوه های دشت جیحون خبر داد.

تلاش ۳ ساعته تکنسین های اورژانس ۱۱۵ برای نجات جان مصدوم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمود حسین پور رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان، گفت: به دنبال وقوع زلزله در بندرخمیر، گزارشی مبنی بر مفقود شدن یکی از اهالی دشت جیحون که برای برداشت عسل به کوه رفته بود، به اورژانس ۱۱۵بندرخمیر و ستاد هدایت عملیات بحران استان، ارسال شد.

حسین پور در ادامه گفت: بلافاصله تیم امدادی و تیم ارزیاب اورژانس  ۱۱۵ به محل اعزام شدند که با توجه به صعب العبور بودن منطقه، اعزام آمبولانس به محل حادثه مقدور نبود؛ لذا تیم امدادی اورژانس به همراه مسئول اورژانس ۱۱۵ بندرخمیر، پیاده به محل حادثه اعزام شدند که بعد از سه ساعت تلاش و طی یک مسیر صعب العبور، توانستند مصدوم، آقای ۵۵ ساله که در پی زلزله و ریزش آور، دچار تروما به ستون فقرات شده بود را به دامنه کوه و محل استقرار آمبولانس هلال احمر انتقال دهند.

 

 

وی افزود: با توجه به وخامت حال مصدوم و نیاز به دریافت خدمات درمانی و حمایتی تخصصی، در نهایت مصدوم توسط هلال احمر به تکنسین های اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان در انتها ابراز داشت: مصدوم در حال حاضر در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تحت نظر است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه