English

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد؛

اصلاح هندسی راه های روستایی یزد را انجام می دهیم

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: آشکارسازی و نصب علائم ایمنی و هم اصلاح هندسی راه های روستایی را به صورت موازی در دستور کار قرار داده‌ایم.

اصلاح هندسی راه های روستایی یزد را انجام می دهیم

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد رستگاری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: محور کنج‌کوه 29 کیلومتر است که عرض این جاده در هشت کیلومتر میانی کم است که مشکلاتی را برای کاربران راه ایجاد می کند.

وی افزود: عمده تصادفات در این محور ناشی از سرعت بالا و عدم توجه به جلو است اما چند نقطه از این محور به عنوان نقاط حادثه خیز شناسایی شده و در صدد رفع مشکلات آن هستیم.

رستگاری عنوان کرد: کار اجرایی در دو پیچ خطرناک این جاده توسط همکاران ما به صورت امانی و توسط عوامل فنی این اداره کل در دست اصلاح هندسی است و اکنون در دست اجرا است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد بیان کرد: تعریض این هشت کیلومتر نیز در دستور کار است که پس تامین حداقل اعتبارات لازم برنامه ریزی تعریض این محدوده انجام شده و با جدیت پیگیر آن هستیم.

وی در مورد راه‌های مواصلاتی روستاها نیز یادآور شد: راه‌های روستایی ماهیت روستایی دارد و باید این ماهیت حفظ شود ولی برخی نقاط، نقاط حادثه خیز است که لازم است آشکارسازی و اصلاحات ایمنی در آن انجام شود.

رستگاری ادامه داد: برخی راه‌های روستایی نیز نیاز به اصلاح هندسی دارد که این امر هزینه‌بر است اما هم بحث آشکارسازی و نصب علائم ایمنی و هم اصلاح هندسی را به صورت موازی در دستور کار قرار داده‌ایم و به صورت اضطراری اولویت بندی شده و بر اساس اولویت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های در دست اجرا بیان کرد: امیدواریم ظرف یک سال آینده اتفاقات خوبی در حوزه راه‌های روستایی بیفتد و مشکلات کمتری در این حوزه‌ها شاهد باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه