English

شهرام عظیمی:

اعزام ورزشکاران رزمی به مسابقات بین المللی شتاب گرفته است

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور گفت: اعزام ورزشکاران رزمی به مسابقات بین المللی شتاب گرفته است.

اعزام ورزشکاران رزمی به مسابقات بین المللی شتاب گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام عظیمی ، سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور امروز در مجمع سالیانه هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل گفت: اعزام ورزشکاران رزمی به مسابقات بین المللی نه تنها متوقف نشده بلکه سرعت و شتاب مناسبی نیز به خود گرفته و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: اخیرا در مسابقات بین المللی در رشته موتای به میزبانی ترکیه ۵۰ نفر در قالب کاروان تیم ملی اعزام شدند و اولین مدال طلای بانوان کشور در رشته موی تای نیز در این مسابقات رقم خورد.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور ادامه داد: هر گونه اعزام ورزشکاران به مسابقات خارج از کشور باید با تأیید شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان باشد و از اعزام‌های خارج از چارچوب‌های تعیین شده حمایت نمی‌کنیم.

عظیمی تصریح کرد: به منظور ارتقای سطح علمی رزمی کاران در استان‌های مختلف کشور از جمله اردبیل از آمادگی لازم برای اعزام مربیان و برگزاری کیفی دوره‌های دانش افزایی وجود دارد.

وی بر ضرورت توجه به ورزش رزمی کاران بانوان در استان اردبیل نیز اشاره کرد و یادآور شد: در هر مقطعی که به ورزش بانوان توجه شده با دستاوردهای مناسبی نیز همراه شدیم.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور یادآور شد: استعدادهای موجود در آموزش و پرورش و مدارس نیز نباید مورد بی مهری قرار گیرند چرا که توجه به ورزش در سنین پایه بهترین پشتوانه سازی برای تیم‌های اصلی خواهد بود.

عظیمی یادآور شد: برخورداری استان‌های کشور از سالن‌های تخصصی ورزش‌های رزمی از دیگر انتظارات مهمی بوده هر چند در حال حاضر معدود استان‌هایی از چنین زیرساخت‌هایی برخوردارند.

وی تصریح کرد: ۶۰ درصد مدال‌های کسب شده استان اردبیل در المپیاد استعدادهای برتر ورزش دانش آموزی کشور در ورزش های رزمی بوده که نشانگر توسعه مناسب این رشته در استان اردبیل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه