English

بهرام آقاخانی:

هیات ورزش های رزمی در همه شهرستان های اردبیل فعال است

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: هیات ورزش های رزمی در همه شهرستانهای اردبیل فعال است.

هیات ورزش های رزمی در همه شهرستان های اردبیل فعال است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهرام آقاخانی ، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ظهر امروز در مجمع سالیانه هیات ورزش های رزمی استان اردبیل بر توسعه هیات های شهرستانی تاکید کرد و گفت: هیات ورزش های رزمی در همه شهرستان ها فعال است اما انتظار داریم با تمام توان و ظرفیت به پرورش استعدادها ادامه دهند.

او از موفقیت های ورزشکاران این رشته و کسب 60 درصد مدال های استان از المپیاد کشوری تقدیر کرد و گفت: عملکردهای رزمی کاران نشان می دهد اردبیل نمود مناسبی در کشور دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر تامین زیرساخت ها افزود: سالن های تخصصی ورزش های رزمی در شهرستان ها ایجاد شده است اما در برخی سالن ها نیاز به بازمهندسی است و در چند ماه آینده با حضور در شهرستان ها وضعیت را بررسی خواهیم کرد.

آقاخانی بر لزوم برنامه مدون آموزشی برای مربیان، داوران و ورزشکاران تاکید کرد و افزود: آموزش پایه و اساس پیشرفت در هر رشته ای است و باید بی وقفه در اولویت باشد.

او در مورد اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی اظهار کرد: رزمی کاران برای شرکت در هر مسابقه برون مرزی از شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان مجوز بگیرند و حضور بدون این مجوز تخلف محسوب می شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه