English

بهرام آقاخانی عنوان کرد:

استقبال گسترده جوانان و ورزشکاران از برنامه‌های قرآنی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: جوانان و به‌ویژه ورزشکاران از برنامه‌های قرآنی استقبال خوب و گسترده‌ای داشتند به‌طوری که سال گذشته در مسابقات قرآنی ما 300 نفر از ورزشکاران استان اردبیل شرکت کردند.

استقبال گسترده جوانان و ورزشکاران از برنامه‌های قرآنی

  بهرام آقاخانی در حاشیه  مراسم تجلیل از قاریان قرآن در دفتر امام جمعه اردبیل درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری موج گفت: وزارت ورزش و جوانان بر تشویق جوانان برای  ایجاد و راه‌اندازی سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد در راستای ترویج فرهنگ قرآن و موضاعات مذهبی و اعتقادی تاکید ویژه‌ای دارد.

وی از راه‌اندازی موسسه قرآنی آیه‌های نور به همت جوانان در اردبیل خبر داد و افزود: برخی از جوانان در استان اردبیل با راه اندازی موسسه قرآنی آیه‌های نور در سطح استان اردبیل به ترویج فرهنگ قرآن و ترغیب جوانان و نوجوانان به سوی مباحث قرآنی تلاش می‌کند.

آقاخانی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با سمن‌های مردم نهاد همکاری ویژه‌ای دارد تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با همکاری و مشارکت سمن ها و تشکل های مردم نهادی که با هدف ترویج فرهنگ قرآن کریم تلاش می‌کنند برنامه‌های متنوعی از جمله مسابقات قرآنی برای جوانان و به‌ویژه ورزشکاران برگزار می‌کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به حضور و استقبال گسترده ورزشکاران از برنامه‌های قرآنی بیان کرد: جوانان و به‌ویژه ورزشکاران از برنامه‌های قرآنی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل استقبال خوب و گسترده‌ای داشتند به‌طوری که سال گذشته در مسابقات قرآنی ما 300نفر از ورزشکاران استان اردبیل شرکت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه