English

امیرمنصور برقعی:

مسابقات قرآنی کمیته امداد به تراز کشوری رسیده است

قائم‌مقام کمیته امداد گفت: مسابقات قرآنی کمیته امداد در سومین سال برگزاری خود به تراز کشوری رسیده است.

مسابقات قرآنی کمیته امداد به تراز کشوری رسیده است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، امیرمنصور برقعی با تجلیل از برگزارکنندگان این دوره از مسابقات قرآنی کمیته امداد خاطرنشان کرد: باید آموزه‌های قرآنی در همه فعالیت‌های این نهاد ظهور و بروز داشته باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی نه‌ تنها در سطح بیرونی بلکه در سطح داخلی و اداری کمیته امداد مورد توجه است، گفت: اگر ما توانسته باشیم ذره‌ای مدل اداری خود را رنگ و بوی قرآنی دهیم و یک الگوی ایمانی را در زمینه روابط کاری و فضای مدیریتی تعریف کنیم، آنگاه توانسته‌ایم گوشه‌ای از وظیفه خود در زمینه تحقق الگوهای ایرانی اسلامی را پیش ببریم.

وی حضور ۴۲ هزار نفر در مراحل مقدماتی این مسابقات در سراسر کشور و راه‌یابی ۴۱۲ نفر به مسابقات پایانی را شاهدی بر این مدعا دانست و گفت: باید از داوران این رقابت‌ها که با اعمال موازین محکم باعث ارتقای سطح این رویداد قرآنی شدند تقدیر و تشکر کرد.

قائم‌مقام کمیته امداد در پایان سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های فرهنگی شهر اصفهان، گفت: اگرچه که این شهر به شهر نقش، طرح و هنر شناخته‌ شده است و این مساله درستی است؛ اما مهم‌ترین درخشندگی آن این است که فرهنگ دینی و قرآنی مردمان این دیار به اهدا کردن شهدای بسیاری در راه خداوند منجر شده است.

به گزارش موج؛ ۴۱۲ مسابقه‌ دهنده شامل ۲۱۴ مرد و ۱۹۸ زن در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، اذان مفاهیم و مقالات در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۶ و ۱۶ سال به بالا در مسابقات قرآنی کمیته امداد  با یکدیگر به رقابت پرداختند که ۲۹ نفر از برادران و ۲۵ نفر از خواهران به‌عنوان رتبه‌های برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه