English

سومین دوره مسابقات قرآنی کمیته امداد در اصفهان آغاز به کار کرد

سومین دوره مسابقات کشوری قرآنی کمیته امداد در اصفهان با پیام مرجع عالیقدر شیعه و زعیم حوزه علمیه اصفهان آغاز به کار کرد.

سومین دوره مسابقات قرآنی کمیته امداد در اصفهان آغاز به  کار کرد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، معاون فرهنگی کمیته امداد کشور گفت: ۴۲ هزار نفر در مراحل مقدماتی این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان در سراسر کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند.

حسین احمدیان خاطرنشان کرد: از این جمع ۴۱۶ نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند که از فردا در دو بخش خواهران و برادران به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی افزود: علاوه بر این رشته‌ها این رقابت‌ها در بخش مقالات قرآنی کارکنان و مددجویان نیز جریان خواهد داشت و تا کنون بیش از ۵۰۰ مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

احمدیان با اشاره به سابقه برگزاری رقابت‌های قرآنی در میان مددجویان و کارکنان کمیته امداد کشور، یادآور شد: اولین دوره این رقابت‌ها با شرکت ۲۰ هزار نفر در قم و دومین دوره با شرکت ۳۰ هزار نفر در شیراز برگزار شد و با رشد چشمگیری در این دوره به ۴۲ هزار شرکت کننده رسید.

معاون فرهنگی کمیته امداد با بیان اینکه در تابستان امسال رویدادهای بزرگ فرهنگی و آموزشی به همت کمیته امداد در سراسر کشور در حال برگزاری است، گفت: اردوهای فرهنگی-آموزشی وارثین ویژه جوانان و دانش‌آموزان و اردوهای آموزشی ۱۵ روزه مشهد مقدس ویژه دانشجویان تحت حمایت از مهمترین این رویدادها هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه