English

۵ تا ۹ مردادماه؛

برگزاری سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کمیته امداد در اصفهان

سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کمیته امداد به میزبانی استان اصفهان، از 5 تا 9 مرداد ماه با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

برگزاری سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان  گفت: سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کمیته امداد به میزبانی استان اصفهان، از پنجم تا نهم مردادماه با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت‌کننده در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال و ۱۶ سال به بالا برگزار می‌شود.

محمدرضا متین پور بابیان اینکه سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کمیته امداد به میزبانی استان اصفهان از پنجم تا نهم مردادماه برگزار می‌شود، گفت: این دوره از مسابقات بانام «رهپویان ولایت» و با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از جامعه تحت حمایت و کارکنان این نهاد در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال و ۱۶ سال به بالا برگزار می‌شود.

وی به برگزاری همزمان مسابقات برادران و خواهران در دو محل مجزا اشاره کرد و گفت: مسابقات برادران در محل اردوگاه شهید بهشتی واقع در خیابان هزارجریب، کوی امام و همچنین مسابقات خواهران نیز در اردوگاه فرهنگی آموزشی شیخ بهایی واقع در جاده اصفهان نجف‌آباد، شهر گلدشت برگزار خواهد شد.

متین پور بابیان اینکه مسابقه‌دهندگان در این دوره از ۳۱ استان کشور و پس از موفقیت در مراحل استانی این رقابت‌ها انتخاب‌شده‌اند، گفت: این افراد در شش رشته حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، قرائت، ترتیل و اذان به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه افتتاحیه این رویداد بزرگ قرآنی روز پنجم مردادماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در محل اردوگاه شیخ بهایی برگزار می‌شود، یادآور شد: اختتامیه این دوره از مسابقات نیز با حضور چهره‌های برجسته قرآنی، فرهنگی و مسئولین استانی و کشوری نهم مردادماه در محل موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل‌بیت (ع) واقع در ابتدای خیابان فرشادی برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه