English

شهرام عظیمی؛

استعدادیابی مهمترین اقدام اخیر در عرصه ورزش است

معاون دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان گفت: مهم‌ترین اقدام در سال های اخیر در عرصه ورزش کشور موضوع استعدادیابی است.

استعدادیابی مهمترین اقدام اخیر در عرصه ورزش است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، شهرام عظیمی معاون دفتر  استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در نشست هماهنگی المپیاد استعدادهای برتر یزد افزود: ظرفیت های خوبی در تمام رشته های ورزشی در بین آینده سازان کشور در استان ها وجود دارد که برگزاری المپیادها فرصت خوبی برای شناسایی و شکوفایی استعدادهاست.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین اقدام ها و فعالیت‌ها در سال های اخیر در عرصه ورزش کشور موضوع استعدادیابی است که در پشتوانه‌سازی برای آینده نقش مهمی را ایفا می‌کند و باید تمام استان ها با همکاری سایر بخش های در اجرای آن تلاش کنند.

این مسئول ورزشی کشور اظهار داشت: دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ایران از اول الی ۱۰ شهریور ماه ۱۳۹۸ در سراسر کشور برگزار می شود و سال گذشته این المپیاد در ۷۷ رشته آقایان و بانوان با استقبال خوبی همراه بود.

عظیمی با اشاره به اینکه چشم انداز برگزاری این المپیاد، المپیک ۲۰۲۲ جوانان است بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته به هیچ عنوان استعدادهای کشف شده رها نمی شود و زیر نظر هیات های ورزشی و پایگاه های ورزش قهرمانی که مجهز و ساماندهی شدند، پرورش می یابند.

به گفته معاون دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان توزیع بودجه و منابع مالی بر اساس عدالت محوری خواهد بود و یکسان به رشته ها و ورزشکاران پرداخت شده است که در سال جاری نیز این روند ادامه پیدا می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر