English

فرمانده سپاه بیت المقدس اعلام کرد:

بیش از ۴۵۰ هزار نفر در کردستان عضو بسیج هستند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به آمادگی واحدهای رزمی در کردستان برای دفاع از خاک وطن افزود: بیش از 450 هزار نفر در کردستان عضو بسیج هستند.

بیش از 450 هزار نفر در کردستان عضو بسیج هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سردار محمدحسین رجبی پیش از ظهر امروز شنبه در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: در برخی شاخص‌ها با میانگین کشوری برابری می‌کنیم اما در برخی شاخص‌ها هم ضعیف هستیم که امیدواریم در آینده این نقاط ضعف و کاستی ها رفع شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: در برخورد با پدیده‌های ضدامنیتی در قالب ماموریت‌های سخت، نیمه‌سخت و فرهنگی اقدامات قابل‌ توجهی در این استان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در حوزه امنیتی هم در کنار سایر نهادها، سپاه اقدامات بسیار خوبی را انجام داده و ظرفیت خوبی در حوزه هماهنگی بین نیروهای مسلح و امنیتی در این استان وجود دارد.

سردار رجبی با اشاره به پیشرفت‌های کردستان در عرصه‌های مختلف زیربنایی و زیرساختی افزود: این خدمات ثمره مجاهدت‌های هزاران زن و مرد است که از اول انقلاب تاکنون همتی مضاعف برای تحقق این مطالبات مهم داشته‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بیش از 450 هزار کردستانی عضو بسیج هستند و 66 گردان بیت‌المقدس، سه گردان کوثر و پنج گردان امنیتی امام علی(ع) در این استان آماده دفاع از انقلاب و کیان کشور است.

سردار رجبی در ادامه گفت:‌ اکنون یک امنیت مطلوب و اطمینان‌ بخش و یک وضعیت قابل قبول در این استان داریم که به برکت خون شهدا و فضل الهی و ایثار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی بدست آمده است.

مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در سخنانی اظهار داشت: ما اعتقاد داریم انقلاب ما مقدمه انقلاب جهانی و طلوع خورشید ولایت عظما است.

حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد با بیان اینکه تلاش و مجاهدت باید برای خدا و همراه با اخلاص باشد، افزود: سپاه باید حالت پیش‌ رونده و پیش برندگی داشته باشد و برای تحقق این مهم باید حرکت جهادی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام احمد جلیلی مسئول پیشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در این مراسم از همراهی بخش‌های مختلف سپاه در دوران تصدی مسئولیت خویش تقدیر کرد و برای حجت‌الاسلام جعفرنژاد مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان آرزوی موفقیت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه