English

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان نمود:

سپاه پاسداران حافظ محرومین در کشور و در دنیاست

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ محرومین در کشور ودر دنیاست.

سپاه پاسداران حافظ محرومین در کشور و در دنیاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سردار محمدحسین رجبی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه امروز(23 فروردین) سنندج اظهار داشت: حضور پر معنای مردم و مسئولین در حمایت از سپاه در روزهای اخیر که کردستانی ها در کشور پیشقدم بودند جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان نشان دادند که در حمایت و برائت موقعیت شناس هستند، افزود: این اعلام وفاداری به موقع نشان داد که مسئولان و مردم شخصیت آگاه و شعور سیاسی بالایی دارند.

سردار رجبی اضافه کرد: قصد تحمیل خود را نداریم و نمی خواهیم بگوییم که هستیم و چه خدماتی ارائه می دهیم این را باید مردم بگویند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: اقدام آمریکا علیه سپاه یک دلیل بسیار روشن است که سپاه پاسداران خدمتگذار مردم و خاری در چشم دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه دلایل اقدام آمریکا کاملا واضح است، گفت: خطوط و نیات دشمنان ما در دنیا برای مسلمانان و حتی بر دیگران پوشیده نیست.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر اظهار داشت: همه در دنیا اهداف پلید آمریکا و حاکمان آن علیه ملت های آزاده و نهضت ها بویژه انقلاب اسلامی را می دانند.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران حافظ محرومین در کشور و در دنیاست، گفت: کمک به دولت در رفع محرومیت از چهره استان و مشارکت در اقدامات فرهنگی تاثیرگذار را در کنار دیگر فعالیت های خود به عنوان وظیفه انجام می دهیم.

سردار رجبی یادآور شد: در روزهای ابتدایی سال در کنار مسئولان استان برای مراقبت در رابطه با حوادث غیر مترقبه بویژه وقوع سیل در میدان بودیم و تلاش کردیم آسیب کمتری به زیرساخت ها و مردم برسد.

وی افزود: سپاه بیت المقدس کردستان در قالب اردوهای جهادی سلامت و گروه های مهندسی بسیج سازندگی تیم هایی را به مناطق سیل زده لرستان به منظور کمک به مردم اعزام کرده تا در کنار دیگر نیروهای امدادی خدمات رسانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه