English

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

امسال هفته دفاع مقدس با شکوه تر برگزار می شود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از برگزاری باشکوه تر هفته دفاع مقدس در استان کردستان با برنامه های گوناگون خبر داد.

 امسال هفته دفاع مقدس با شکوه تر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سردار محمدحسین رجبی  امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج با محوریت تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کردستان، ضمن قدردانی از عملکرد رسانه‌ها و خبرنگاران در راستای اطلاع‌رسانی از برنامه‌های سپاه و بسیج در استان، اظهار داشت: پایداری، ایثار و مقاومت مردم ایران در مقابله با کشورهای متجاوز در تاریخ کشور ما می‌درخشد و سربلند این میدان مردم بزرگی هستند که در تراز انقلاب و بسیار عالی با متجاوزینی که در پشت آنها ابرقدرت‌های منطقه‌ای و ابرمنطقه‌ای وجود داشت، ایستادگی و مقابله کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد قابل‌توجهی مسکن برای مددجویان نیازمند زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی در حال ساخت است که در ایام مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: یک‌هزار و 216 واحد مسکونی را سپاه و بسیج در استان کردستان می‌سازد که قرارداد ان منعقد شده و ساخت 180 واحد آن شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ 470 واحد مسکونی کمیته امداد توسط سپاه در حال ساخت است که 173 واحد از این تعداد تحویل بهره‌بردار شده است و 297 واحد دیگر تا پایان سال تحویل مددجویان خواهیم داد.

سردار رجبی در ادامه گفت: در طول این هفته 40 عنوان برنامه با 800 ویژه‌برنامه متنوع پیش‌بینی شده است که متناسب با نامگذاری ایام هفته در استان برگزار خواهد شد.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مسابقات ورزشی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای استان، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، زنگ انقلاب در مدارس، همایش نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ دفاع مقدس، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و همایش‌های مختلف را از جمله برنامه‌های مدنظر هفته دفاع مقدس در استان ذکر کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در استان، افتتاح نمایشگاه، بازسازی عملیات محمد رسول‌الله(ص) در استان، ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه‌های سپاه، تجلیل از سربازان نمونه، یادواره شهدا در روستاها و اعزام تیم پزشکی سیار به مناطق روستایی از دیگر برنامه‌های سپاه در هفته دفاع مقدس در استان است.

سردار رجبی در ادامه، رونمایی از کتاب صوتی شهیده ناهید فاتحی‌کرجو، حضور منسجم در نمازهای جمعه، برگزاری ورزش‌های همگانی و خانوادگی، تجلیل از زنان ایثارگر و همایش تبیین نقش قوم کرد در دفاع مقدس و گردهمایی باشکوه با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را از دیگر برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در کردستان برشمرد.

وی اذعان داشت: 470 واحد مسکونی برای مددجویان نیازمند کمیته امداد در استان توافق شده است که تاکنون 170 واحد آن واگذار شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به دستگیری عوامل کانال اعمک نیز اشاره ای داشت و تاکید کرد: برخلاف ادعاهای برخی رسانه های معاند مبنی بر حمایت سپاه از ان کانال، سپاه هیچ دخالتی در زمان فعالیت این کانال نداشته است، چراکه ما بدون هیچ واهمه ای در صورت مشاهده کم کاری از دستگاه های مسئول و مدیران مربوطه انتقاد می کنیم.

سردار رجبی با بیان اینکه بازجویی و رسیدگی به تخلفات این افراد در مراجع قضایی در حال انجام است، گفت: ما در بحث انتقاد نیازی به پنهان کاری نداریم، ضمن اینکه هیچگاه به جای انتقاد وارد حریم و زندگی شخصی مردم یا مسئولان نمی شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه