English

احمد جمالدینی مطرح کرد؛

واگذاری ۱۲۰۰ هکتار از مزارع پرورش میگو به جوانان سیریکی

فرماندار شهرستان سیریک گفت: 1200 هکتار از اراضی پرورش میگو سایت کرتان سیریک جهت ایجاد شغل به جوانان و سرمایه گذاران بومی واگذار خواهد شد.

واگذاری 1200 هکتار از مزارع پرورش میگو به جوانان سیریکی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک، در خصوص واگذاری 1200 هکتار از مزارع پرورش میگو به جوانان سیریکی، اظهار داشت: بهره‌گیری از ایده‌ها و ظرفیت جوانان برای پیشرفت و توسعه شهرستان سیریک از نکات مهمی است که باید در اولویت کاری مسؤولین قرار گیرد.

وی افزود: آینده سیریک، روشن است که باید همگان برای تحقق این آینده در کنار هم تلاش کنند و جوانان می‌تواند نقش کلیدی در این راستا ایفا نمایند.

فرماندار شهرستان سیریک بیان کرد: عملیات اجرای اسکله بندر سیریک آغاز و بنا به تعهد پیمانکار تا ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

جمالدینی اضافه کرد: اشتغال جوانان شهرستان سیریک یکی از دغدغه مهم و در حال پیگیری است که در این خصوص نیز تلاش‌های صورت پذیرفته است و به زودی ساخت شهرک صنعتی ۳۰ هکتاری شهرستان آغاز خواهدشد.

وی گفت: شهرستان سیریک ظرفیت‌های متعددی دارد که یکی از این ظرفیت‌ها اجرای طرح‌های گلخانه ای است که طرح مطالعاتی روی ۱۲۰۰ هکتار از دشت کلاوی انجام و بزودی اجرای طرح‌های گلخانه ای در شهرستان به جوانان واگذار خواهد شد.

فرماندار شهرستان سیریک افزود: نیروگاه ۱۴۰۰ مگاواتی سیریک می‌تواند نقطه عطفی در ایجاد اشتغال به جوانان شهرستان سیریک باشد که با پیگیری‌های انجام شده ساخت این پروژه ملی به زودی از سر گرفته خواهدشد.

جمالدینی ابراز داشت: در سند توسعه سواحل مکران شهرستان سیریک به عنوان یک شهرستان هدف گردشگری تعریف شده است که  باید جوانان با ایده‌های نو و خلاقانه از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال پایدار و کسب درآمد بهره ببرند.

وی با اشاره به فعالیت مرکز فنی و حرفه ای در سیریک گفت: جوانان با حرفه‌ آموزی در فنی و حرفه‌ای می‌توانند آغازگر شغل‌های جدید در سطح شهرستان باشند و در حال حاضر کلاس‌های آموزشی مکانیک خودرو، برق خودرو، برق ساختمان و جوشکاری در سطح شهرستان دایر و جوانان از آموزش‌های لازم بهره ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه