English

امام جمعه میبد؛

بسیج باید مروج علم و دانش باشد

امام جمعه میبد گفت: بزرگترین دانشمندان شیعه و اهل سنت جهان اسلام ایرانی بودند و بر این اساس بسیج باید مروج علم و دانش باشد.

بسیج باید مروج علم و دانش باشد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میبد روز پنجشنبه در نشستی با فعالان حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان افزود: شما به عنوان بسیجی باید مظهر و نماد علم و دانش ، اخلاق و ادب و معنویت و هم پرچمدار این روح در مدارس ،دانشگاه ها و جامعه باشید.

وی ادامه داد: طرح‌های مرتبط به بسیج ابتدا از سوی بسیجیان به عنوان افراد الگو ، کوشا و فعال اجرا شود.

امام جمعه میبد تصریح کرد: استقلال ، آزادی ، عظمت ، مجد و پیشبرد انقلاب ما وابسته به اقتدار علمی ما است، ایران فعلا به واسطه حضور بسیج به عنوان قدرتی دفاعی برگرفته از علم و دانش در جهان اول است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میبد با مهم شمردن بعد علمی مدارس یادآور شد: بزرگترین دانشمندان شیعه و اهل سنت جهان اسلام ایرانی بودند و بر این اساس بسیج باید مروج علم و دانش و تربیت کننده کسانی باشد که ادامه دهنده راه شهیدان هسته ای هم باشند.

اعرافی تاکید کرد : بسیح باید هم خود منزه و پاک و پیشگام باشد و هم روش‌ها و شیوه‌های اصلاح و بهبود دانش آموزان را فرا گرفته و اجرا کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان نظام با افتخارهای انقلاب مبارزه می‌ کنند، گفت: وظیفه بسیج و تشکل‌های مرتبط به آن تبیین منطق و گفتمان و دستاوردهای انقلاب به عنوان گفتمان و منطقی قوی ، قیم و جذاب است که با پذیرش اشکال و درست ارائه کردن همراه باشد می‌تواند در همه دنیا مورد پذیرش واقع شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میبد  همچنین به ایجاد روح ایمان و خودباوری در فرهنگ بسیج ،هماهنگ بودن این تشکل با مدیران مدارس و همراهی با آموزش و پرورش برای فراهم آوردن زیرساخت مدرسه و مسجد ، لزوم مطالعه داشتن ، توجه به هنر و ادبیات اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه