English

امام جمعه میبد؛

مطالبات شهرداری میبد از دستگاه ها به صورت جدی پیگیری شود

امام جمعه میبد گفت: از ادارات میبد نیز تقاضا داریم که سهم خود از عمران شهری را به شهرداری پرداخت کنند و مطالبات شهرداری از دستگاه ها به صورت جدی پیگیری شود.

مطالبات شهرداری میبد از دستگاه ها به صورت جدی پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت الله اعرافی امام جمعه میبد مراسم گلنگ زنی سه المان در میبد با تشکر از همه فعالیت هایی که در راستای ارتقاء وضعیت شهری انجام می شود، گفت: دغدغه همیشگی من داشتن شهری آباد و پیشرفته بوده است که در همه زمینه های مختلف به مراتب بالا و قابل قبول برسد.

وی افزود: در این محور نه تنها مسئولین و نهادهای شهرستان میبد باید نقش پررنگی ایفا کنند، بلکه مردم شریف میبد نیز باید در کنار مسئولین در این راستا همکاری کنند و اگر به عنوان مثال عوارضی پرداخت می کنند، این احساس را داشته باشند که در حال کمک به پیشرفت شهر خودشان هستند.

امام جمعه میبد با اشاره به تعداد زیادی از خیابان های نیمه کاره در میبد گفت: برای اصلاح و تکمیل این خیابان ها از مسئولین، مردم، اصناف و همچنین متمکنین جامعه انتظار می رود نهایت همکاری را داشته باشند تا از این وضعیت بیرون بیاییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: از ادارات میبد نیز تقاضا داریم که سهم خود از عمران شهری را به شهرداری پرداخت کنند و مطالبات شهرداری از دستگاه ها به صورت جدی پیگیری شود.

آیت الله اعرافی با اشاره به نیاز مبرم شهرداری میبد جهت ایجاد منابع درآمد پایدار، بیان داشت: هر چند زیرساخت های شهری بسیار مهم هستند اما از اهمیت مبلمان شهری نیز نباید غافل شد و محورهایی مانند اِلمان ها، پیاده روها، خیابان ها و دیگر نماهای شهری باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی