English

امام جمعه میبد:

کار جهادی عامل رونق تولید است

امام جمعه میبد گفت: در دین اسلام کارگر جایگاه ویژه ای دارد و کار جهادی عامل رونق تولید است.

کار جهادی عامل رونق تولید است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه میبد در خطبه های نماز جمعه این هفته میبد با اشاره به حادثه سیل و سختی هایی که سیل زدگان با آن روبرو هستند افزود: دولت آمریکا جلوی کمک های نقدی ملت ها به ایران را گرفت و ما دولت آمریکا را دولت ظالم، ستمکار و متجاوزی می دانیم که دائما دنبال جنگ و خونریزی و غارت کشورها است.

وی تصریح کرد: در حادثه سیل پا به پای کار آمدن همه اعم از مسئولین و اقشار مختلف جلوی خسارت های سیل و پیشروی آن گرفته شد چون دولت خود به تنهایی نمی توانست این حجم خسارت را کاهش دهد.

امام جمعه موقت میبد در ادامه از مسئولین خواست مسیر رودخانه ها را با کمک مردم احیا کنند تا مردم از خسارت جانی و مالی در امان باشند.

وی همچنین با تبریک یازدهم اردیبهشت روز کارگر اظهار داشت: در دین اسلام کارگر جایگاه ویژه ای دارد پیامبر اسلام دست کارگری را بوسید و به فرموده امام راحل حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است، همینطور کار جهادی رونق تولید را به دنبال دارد.

کارگر روز معلم مقارن با سالگرد شهادت آیت الله مطهری را نیز تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که آموزش و پرورش، دانشگاه ها و دیگر مراکز علمی فرزندانی بصیر ، آگاه، متخصص و معتقد به ارزش های اسلامی تربیت کنند.

وی همچنین به دهه غباررویی و تکریم مساجد و آماده کردن مساجد برای ماه مبارک رمضان اشاره کرد و یادآور شد: باید در کنار غباررویی مساجد به غبارویی برنامه های فرهنگی در مساجد نیز پرداخت و برنامه هایی شفاف، بصیرت بخش و اصیل اسلامی برنامه ریزی و پیاده کرد.

در محل برگزاری نماز جمعه با توجه به ابلاغ فرمانداری شهرستان، میز خدمت مسئولین برپا شد و در اولین هفته با توجه به روز شوراها مسئولین شهرداری و شورای شهر میبد بعد از نماز جمعه به مدت نیم ساعت پاسخگوی مشکلات و مسائل مردمی در حوزه کاری خود شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر