English

امام جمعه میبد:

ایام نوروز به حجاب اسلامی بیشتر توجه شود

امام جمعه میبد تاکید کرد: ایام نوروز در زمینه حجاب اسلامی هم افزایی و اهتمام بیشتری لازم است تا ضمن توسعه دادن به گردشگری با روش های درست و مناسب به مسائل فرهنگی و اعتلای فرهنگ نیز توجه شود.

ایام نوروز به حجاب اسلامی بیشتر توجه شود

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی امام جمعه میبد روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان میبد افزود: ادارات وظیفه دارند همکاری و هم افزایی هماهنگ تری در اجرای طرح های ستاد امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند و باید در تقویت این همکاری ها و هم افزایی های بین دستگاهی تلاش هر چه بیشتر شود.

وی یادآور شد: در ایام نوروز نیز در این زمینه هم افزایی و اهتمام بیشتری لازم است تا ضمن توسعه دادن به گردشگری با روش های درست و مناسب به مسائل فرهنگی و اعتلای فرهنگ و حجاب اسلامی نیز توجه شود و در این خصوص اطلاع رسانی و همچنین انتخاب طرح ها و راه های جدید ، جذاب و اثرگذار توسط ستاد در پیشبرد امور لازم است .

اعرافی در ادامه ارائه طرح های مکتوب زمان بندی شده با تعیین وظایف را در روند انجام اقدامات ضروری شمرد و افزود: باید الگو و طرحی در جهت سوق دادن صنایع به سمت دانشگاه ها برای علمی شدن کار آنها ، گره زدن هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه و تقویت رابطه آنها تهیه کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین به قرار دادن زیلو در سبد هدایای مهمانان خارجی با هدف معرفی صنعت زیلو در سطح جهانی اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر