English

سردار هوشنگ حسینی خبر داد؛

کشف تجهیزات پزشکی و بهداشتی قاچاق در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف تجهیزات پزشکی و بهداشتی قاچاق در استان اردبیل خبر داد.

کشف تجهیزات پزشکی و بهداشتی قاچاق در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار هوشنگ حسینی ، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: به دنبال دریافت های گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه فردی در رابطه با پخش تجهیزات بهداشتی و پزشکی غیرمجاز، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اردبیل قرار گرفت.

وی افزود: 37 هزار و 275 انواع تجهیزات بهداشتی و پزشکی قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال در اردبیل کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی صحت گزارش های دریافتی محرز و مشخص شد تعداد قابل توجهی تجهیزات بهداشتی و پزشکی غیرمجاز توسط این فرد در یک انباری در فاز یک شهرک صنعتی  اردبیل دپو شده است.

حسینی با اشاره به هماهنگی قضائی گفت: با همراهی کارشناس سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به این انباری اعزام و در بازرسی از محل 37 هزار و 275 انواع تجهیزات بهداشتی و پزشکی غیرمجاز کشف کردند.

وی ارزش کشفیات به دست آمده در این عملیات بنا به نظر کارشناسان را 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر و انباری با دستور مقام قضائی پلمب شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی