English

فرمانده انتظامی اردبیل:

کاهش ۱۴ درصدی وقوع کلیه جرائم در استان اردبیل

فرمانده ‌انتظامی استان اردبیل از کاهش 14 درصدی وقوع کلیه جرائم در استان اردبیل نسبت به دو ماه سال گذشته خبر داد.

کاهش 14 درصدی وقوع کلیه جرائم در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار هوشنگ حسینی از کاهش 14 درصدی وقوع کلیه جرائم در استان اردبیل نسبت به دو ماه سال گذشته خبر داد و افزود: در حوزه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد افزایش داشته‌ایم و دستگیری در حوزه مواد مخدر 11 درصد افزایش یافته است.

وی از افزایش 16 درصدی کشفیات سوخت خبر داد و گفت: کشف مشروبات الکلی داخلی 11 درصد کاهش و مشروبات خارجی 25 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: امروز با همت نیروی  انتظامی استان اردبیل لوازم یدکی خودروی احتکار شده در یک منزل مسکونی در اردبیل به ارزش 2 میلیارد تومان کشف شد و پرونده برای رسیدگی به دستگاه قضائی معرفی  شد.

حسینی بیان کرد: نیروی انتظامی استان اردبیل در  راستای ایجاد امنیت و مبارزه با جرئم و پیشگیری از آن اقدامت لازم را مبنای کار قرار داده است و امسال به دستاوردهای خوبی در این حوزه دست یافته‌ایم.

وی از افزایش 65 درصدی پرونده‌های بالای یک میلیون تومان خبر داد و گفت: این امر در دو ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشه افزایش یافته است.

فرمانده ‌انتظامی استان اردبیل با اشاره به این که 71 درصد در استان اردبیل مربوط به سرقت خرد است گفت: 19 درصد سرقت‌های مهم محسوب می‌شود و سرقت مسلحانه‌ای نداشتیم.

حسینی از دستگیری سارقان طلافروشی شهرستان کوثر خبر داد و بیان کرد:‌ در این زمینه 6 نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده و امول مسروقه نیز کشف و ضبط شده است.

وی افزود: ارز خارجی به ارزش 8 میلیارد تومان کشف شده و در این زمینه متخلفان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند و چند دستگاه خودرو نیز کشف شده است.

فرمانده ‌انتظامی استان اردبیل از افزایش کشفیات سرقت به میزان 47 درصد و دستگیری 777 سارق در اردبیل خبر داد و گفت: این امر نسبت به دو ماهه سال گذشته 37 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

حسینی تصریح کرد: وقوع جرم قتل در استان 43 درصد کاهش یافته است و جرم شرارت نیز نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی از کشف 2 هزار و 780 تن نهاده‌های دامی خبر داد  و بیان کرد: ارزش این نهاده‌های 85 میلیارد ریال بود که در یکی از شهرک‌های صنعتی اردبیل کشف شد.

فرمانده ‌انتظامی استان اردبیل گفت: با تلاش و همت نیروی انتظامی در دو ماهه امسال 11 فقره احتکار مواد غذایی در استان اردبیل کشف شد و متهمان در این زمینه برای تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

حسینی از کاهش تصادفات جاده‌ای در دو ماهه امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در این زمینه شاهد کاهش 8 درصدی بودیم.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی کاهش تصادفات جاده‌ای است و در این زمینه 25 مورد نقاط حادثه‌خیز شناسایی شده است تا بتوانیم با حذف آن ‌ها تصادفات و تلفات جاده‌ای را کاهش دهیم.

فرمانده ‌انتظامی استان اردبیل گفت: در دو ماهه امسال شاهد افزایش 37 درصدی تماس مردم با 110 بودیم و 50 درصد تماس‌ها منجر به عملیات شده است.

حسینی بیان کرد: روزانه به طور میانگین دو هزار و 10 نفر با پلیس 110 تماس می‌گیرند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 37 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی از پلمب 89 واحد صنفی در اردبیل خبر داد و گفت: در این زمینه پرونده‌هایی تشکیل و متخلفان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده ‌انتظامی استان اردبیل از تشکیل 332 مورد پرونده در حوزه روزه‌خواری خبر داد و گفت: 3 هزار و 411 نفر در ارتباط با روزه‌خواری توجیه و ارشاد شدند.

حسینی از راه‌اندازی سامانه پیامک در کلانتری‌ها خبر داد و افزود: اسقاط خودرو نیز در استان اردبیل نسبت به مدت مشابه سال گذشته 62 درصد کاهش یافته است.

وی از رصد فعالیت‌های فضای مجازی خبر  داد و بیان کرد: با متخلفان با جدیت برخورد می‌شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه