English

فرمانده انتظامی اردبیل :

باید نماینده شایسته نظام اسلامی در جامعه باشیم

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: با تلاش جهادی ، انگیزه الهی وظایف اداری و ماموریت های سازمانی خود را انجام به خوبی انجام دهیم تانماینده شایسته نظام اسلامی در جامعه باشیم.

باید نماینده شایسته نظام اسلامی در جامعه باشیم

به گزارش خبر گزاری موج اردبیل،سردار هوشنگ حسینی در جلسه شور عمومی فرماندهی انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: تلاش های شبانه روزی کارکنان پرتلاش ناجا برای تامین حفظ و آرامش اجتماعی در سطح استان اربیل قابل تقدیر است و باید در این راستا  با تلاش جهادی ، انگیزه الهی وظایف اداری و ماموریت های سازمانی خود را انجام به خوبی انجام دهیم تانماینده شایسته نظام اسلامی در جامعه باشیم.

او همچنین با اشاره به ملموریت پیش روی پلیس در قالب طرح انتظامی – ترافیکی نوروز 98 و چهارشنبه آخر سال بیان کرد: پلیس همواره بر افزایش شور و نشاط جامعه و پیشگیری اثر بخش از جرایم و آسیب های اجتماعی تاکید داشته و دارد لذا دستیابی به این 2 هدف احساس مسئولیت جمعی و افزایش مشارکت اجتماعی را می طلبد.

وی بر لزوم حمایت از کارکنان وظیفه شناس ، متعهد، مسئولیت پذیر و دلسوز سازمان تاکید کرد و افزود: تعالی رفتار فردی و سازمانی و تامین سلامت اداری همواره باید مد نظر کارکنان ، فرماندهان و مدیران بوده و تحقق این نیز مستلزم کیفی و هدفمند سازی برنامه های آموزشی و توسعه فرهنگ خود صیانتی و خود کنترلی است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر با هدف پیشگیری از سرقت در استان خبر داد.

وی با اشاره به توطئه های گسترده و هجمه های استکبار جهانی و هم پیمانان غربی و عربی اش علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ، پشتیبانی مردم از آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای والامقام و بصیرت دینی و سیاسی اقشار اجتماعی بسترهای افزایش بیش از پیش اقتدار و صلابت کشورمان را فراهم و استکبار جهانی را ناکام تر کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه