English

راهیابی هنرمند کردستانی به بخش نهایی دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: با اعلام راه یافتگان نمایشگاه دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی اثری از "علی اصغر فیض الهی " هنرمند کردستانی به بخش نهایی و نمایشگاهی این سوگواره راه پیدا کرد .

راهیابی هنرمند کردستانی به بخش نهایی دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی

امین مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، اظهار داشت: با اعلام دبیرخانه دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی در این دوره از سوگواره 117 هنر مند با 134 اثر در رشته های پوستر ، تصویر سازی، نقاشی و عکس از سراسر کشور حضور دارند و در بخش عکس اثر علی اصغر فیض اللهی‌از هنرمندان توانمند شهرستان بیجار در استان کردستان به بخش نمایشگاهی این سوگواره راه یافت .

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان در ادامه افزود: علی اصغر فیض اللهی متولد 1373 بیجار، کاردان گرافیک و کارشناس سینما می باشند .

وی تصریح کرد: فیض اللهی ضمن فعالیت در بخش سینما و تئاتر در زمینه عکاسی نیز فعالیت های گسترده ای را داشته اند و علاوه بر برگزاری نمایشگاه های مختلف گروهی و انفرادی  در شهرهای تبریز ، ارومیه ، قم ، شیراز ، سنندج ، بیجار ، اراک ، زنجان ، خوزستان و ...حضور داشته و عناوین مختلفی را در جشنواره های داخلی و خارجی کسب نموده است.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، نمایشگاه دوازدهمین سوگواره هنرهای عاشورایی تا 14 آبان ماه در گالری های شماره یک و دو خانه عکاسان  و نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری میزبان علاقه مندان خواهد بود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه