English

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه پوستر "شهدای اتوبوس سپاه" در سنندج افتتاح شد

همزمان با هفته دفاع مقدس به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان و سپاه ناحیه سنندج نمایشگاه پوستر "شهدای اتوبوس سپاه " در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح شد .

نمایشگاه پوستر "شهدای اتوبوس سپاه" در سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ، امین مرادی ظهر امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت : ایران در طول 2 هزار و 888 روز جنگ تحمیلی یک تنه در برابر تمامی قدرتهای جهانی ایستاد و سرانجام سازمان ملل مجبور گردید  با  مقاومت و دلاوری مردم ایران با متجاوز خواندن رژیم بعث عراق و با صدور قطعنامه 598 به ظاهر این جنگ را به پایان رساند .

وی افزود : در طول دوران جنگ تجمیلی نزدیک به 235 هزار نفر از زنان و مردان این سرزمین به شهادت رسیدند و خسارت های بیشماری که هنوز هم تبعات آن وجود دارد به ملت ایران که تنها جرمشان حریت و آزادی بود تحمیل گردید تا شاید تنها قدرت متکی بر امدادهای خداوند و حمایت مردمی را به زانو درآورند ، غافل از آنکه این ملت با تکیه بر ایمان و هدایت های بنیانگذار فقید نظام اسلامی و رهبری رهبر فرزانه اش روز به روز بر قدرت خود می افزاید و امروز شاهدیم که بزرگترین ابر قدرت جهان با توسل به شدید ترین هجمه های اقتصادی و تحریمی آرزوی یک دیدار با سران نظام را دارد تا بتواند با استفاده از آن برای خود اعتبار کسب نماید .

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان افزود : سی سال از دوران دفاع مقدس سپری گردیده و بسیاری از جنایتکاران آن دوران اکنون از بین رفته اند و دو کشور ایران و عراق در کنار جبهه مقاومت در سوریه ،  لبنان ،  یمن و... فصل جدیدی از دوستی وبرادری را رقم زده و دشمنان مردم مسلمان این مناطق را به زانو درآورده اند .

وی افزود :متأسفانه تعدادی از سران مرتجع کشورهای منطقه خاورمیانه که مانایی خود را در گرو مطیع بودن بی چون و چرای دول غربی و امریکا می دانند دانسته و نادانسته در مسیر مورد نظر رژیم صهیونیستی گام بر می دارند غافل از آنکه مردمانشان تحمل نخواهند کرد و در صورت ادامه این روند سرنوشتی مشابه با دیگر حاکمان سرسپرده در تونس ، مصر ، مراکش و ... در انتظارشان خواهد بود .

 مرادی دشمن شناسی و استکبار ستیزی را در این دوران رمز مقاو مت و پیروزی عنوان کرد و گفت : دمشنان در برابر مقاومت مردم به ترفندهای مختلفی روی می آورند و شناخت این ترفندها و مقابله تمام عیار با استکبار زمانه آمریکا مهمترین عامل پیروزی است که باید به آن توجه گردد .

وی با اشاره به اقدامات کور تروریستی فراوانی که بعد از پایان جنگ تحمیلی در نقاط مختلف کشور با حمایت کشورهای منطقه علیه فرزندان این مرزو بوم صورت می گیرد با حادثه اتوبوس سپاه در جاده خاش اشاره نمود و گفت : در آن حادثه 40 نفر از جوانان مرزدار و غیورمان شهید و مجروح شدند و این سبب شد تا هنرمندان گرافیست و برجسته کشور در مقام همراهی و همدردی با خانواده این شهداء و زنده نگه داشتن نام ویاد شهداء و اعلام انزجار از این حرکت های ددمنشانه به میدان آیند و با هنر خود 40 تابلوی گرافیکی را به یاد 40 پاسدار این حادثه به تصویر در آورند .

مرادی افزود : این آثار گرافیکی از سه شنبه 2 مهرماه به مدت یک هفته در محل گالری سوره مهر پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض نمایش عموم قرار گرفته است .

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود : هفته دفاع مقدس بهترین زمان و فرصت برای یادآوری رشادت های صورت گرفته در دوران 8 سال جنگ تحمیلی و ارسال این پیام به دشمنان که فرزندان این اب و خاک با توانمندی های خود و وحدت کلمه در برابر تمامی فشارها و تهدیدها مقاوم و ذره ای از پاسداری از کیان اسلامی خود کوتاه نخواهد آمد و در برابر هر تجاوزی با شدیدترین واکنش مقابله خواهد کرد .

وی افزود : این نمایشگاه در ایام برگزاری از ساعت 10 تا 12 و 17 تا 20 آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه