English

مظفر حمزه ئی:

۳۴ درصد پرونده های قضایی در شوراهای حل اختلاف هرمزگان منجر به سازش شد

رئیس شوراهای حل اختلاف هرمزگان گفت: حدود 34 درصد پرونده های قضایی قابل صلح و سازش در شعب شوراهای حل اختلاف استان به سازش منجر شده است.

34 درصد پرونده های قضایی در شوراهای حل اختلاف هرمزگان منجر به سازش شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مظفر حمزه ئی رئیس شوراهای حل اختلاف هرمزگان، گفت: با توجه به تأکیدات رئیس کل دادگستری استان هرمزگان مبنی بر تلاش در جهش صلح و سازش پرونده های قضایی، از ابتدای امسال، 6 هزار و 589 پرونده در شوراهای حل اختلاف هرمزگان منجر به صلح و سازش شده است.

حمزه ئی اعلام کرد: با توجه به تأکیدات رئیس کل دادگستری استان هرمزگان مبنی بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت ها به منظور تلاش در جهش صلح و سازش پرونده های قضایی و برنامه ریزی انجام شده، از ابتدای امسال شعب شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان موفق به صلح و سازش 6 هزار و 589 فقره پرونده شده اند.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان تصریح کرد: از ابتدای امسال تعداد 34 هزار و 16 پرونده وارد و از این تعداد، 33 هزار و 701 فقره مختومه شده است.

 حمزه ئی در ادامه افزود: از شمار پرونده های مختومه ،تعداد 19 هزار و 259 فقره قابل صلح و سازش بوده اند که از این تعداد 6 هزار و 589 فقره پرونده به صلح و سازش منجر شده است.

حمزه ئی خاطر نشان کرد: بر این اساس از ابتدای امسال، حدود 34 درصد پرونده های قضایی قابل صلح و سازش در شعب شوراهای حل اختلاف استان به سازش منجر شده است .

معاون قضائی رئیس کل دادگستری در خاتمه اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در سایه حمایت های رئیس کل دادگستری و دیگر مسئولین قضایی هرمزگان و با همت و تلاش مضاعف قضات، اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان در زمینه نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش و فسخ خصومات نقش مؤثری داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه