English

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد؛

رشد ۷ درصدی صلح و سازش در استان هرمزگان

معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان از رشد 7 درصدی پرونده های منتهی به صلح و سازش در شعب شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان از ابتدای سال جاری و افتتاح و راه اندازی شورای حل اختلاف شهر سورک خبر داد.

رشد 7 درصدی صلح و سازش در استان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «مظفر حمزه ئی» اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تعداد5543 فقره پرونده به صلح و سازش منجر شده که در مقایسه با تعداد 5166  پرونده منتهی به سازش  در مدت مشابه سال گذشته بیانگر رشد 7 درصدی صلح و سازش در استان هرمزگان می باشد.

وی در ادامه با تأکید بر محوریت توجه به صلح و سازش میان مومنین با تأسی از سیره عملی حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و در تبعیت از فرهنگ عاشورا ، از افتتاح و راه اندازی شورای حل اختلاف شهر سورک از توابع شهرستان جاسک  خبر داد.

معاون قضایی رئیس  کل دادگستری استان هرمزگان اظهار کرد: شورای حل اختلاف شهر سورک طی مراسمی با حضور رئیس دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف شهرستان جاسک و جمعی از مسئولین ، علمای اهل تسنن و تشیع و معتمدین محلی این شهرستان افتتاح شد.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان در ادامه بیان کرد: مهمترین هدف از  تشکیل شورای حل اختلاف در مناطق مختلف استان هرمزگان این است که با ایجاد صلح و سازش در  پرونده های مختلف، موجبات نزدیکی قلوب مومنین و از بین بردن کینه ها و اختلافات را فراهم سازد.

 وی ابراز امیدواری کرد: به فضل الهی و در پرتوی مجاهدت اعضا و کارکنان شوراهای اختلافات استان هرمزگان، دعاوی باقی مانده به صلح و سازش منجر گردند و فضای همدلی و مودت هر چه بیشتر بر مناطق مختلف استان هرمزگان حاکم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه