English

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان:

پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه پیش بینی و پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان گفت: یکی از برنامه های اساسی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه پیش بینی و پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد است.

پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه پیش بینی و پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا قنبری اظهار کرد: یکی از برنامه های اساسی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه پیش بینی و پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد است که به نوعی مقابله معضل حاشیه نشینی است که دارای معایب و مضرات می باشد و نکته مهم در این خصوص، پیش بینی و پیشگیری به موقع در خصوص گسترش این بافت ها است.

وی افزود: یکی از مباحث تأثیرگذار در این زمینه که در سال های اخیر توجه ویژه ای به آن شده، توانمندسازی روستاییان است که خود می تواند یکی از عوامل اصلی کاهش مهاجرت به شهرها و مقابله با معضل حاشیه نشینی باشد.

قنبری در ادامه با اشاره به ماده 62 قانون برنامه توسعه ششم با موضوع «ارتقای شرایط محیطی پایدار و فراگیر ساکنان مناطق حاشیه‌نشین و برخورداری آنها از مزایای شهرنشینی و پیش‌نگری و پیشگیری از ایجاد سکونتگاههای غیرمجاز» بیان داشت: طراحی و ایجاد کمربند سبز در اطراف مراکز جمعیتی توسط شهرداری‌ها با مشارکت دولت در قالب بودجه سنواتی یکی از اقداماتی است که در این خصوص پیش بینی شده است و پیگیری نحوه اجرای آن در دستور کار کارگروه قرار گرفته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های تخصصی با مشاوران املاک مناطق حاشیه نشین مرکز استان و بررسی اجرای طرح های توانمندسازی تدوین شده در خصوص دهستان مورد هدف طرح های توانمندسازی از دیگر دستور کارهای این کارگروه می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه