English

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان:

با تکریم به تعالی می اندیشیم و به آن عمل می کنیم

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: با‌ بهره‌گیری از ارزش‌های بنیادینِ مدل تعالی سازمانی به دنبال رشد و توسعه نوین شهری هستیم.

با تکریم به تعالی می اندیشیم و به آن عمل می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید شهبازی با اشاره به لزوم رشد و تعالی مدیریت‌های مناطق شهرداری اصفهان گفت: با‌ بهره‌گیری از ارزش‌های بنیادینِ مدل تعالی سازمانی به دنبال رشد و توسعه نوین شهری هستیم.

وی اظهار داشت: امروزه کسب ‌وکارها بسیار دشوارتر و پیچیده‌تر از آن شده که یک فرد به تنهایی و بدون استفاده از نگاه سیستمی قادر به مدیریت باشد.

شهبازی بر لزوم همزمانی توسعه متوازن شهر و تعالی سازمان تاکید کرد و گفت: مدل‌های تعالی سازمانی، ابزاری جهت کمک به سازمان ها برای سنجش میزان حرکت در مسیر تعالی و رشد متوازن است که کمک می کند تا با مقایسه وضع موجود و مطلوب، تفاوت‌ها را شناسایی و راه حل‌‎های بهینه را تعیین و اجرا کرد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ضمن تاکید بر اهمیت منطقه از نظر موقعیت جغرافیایی، وسعت، جمعیت و ظرفیت‌های ارزش آفرینی، گفت: امروز منطقه ۱۰ عزم خود را برای داشتن سازمانی متعالی در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های کلان تدوین شده در اسناد بالادستی شهر همچون اصفهان-1400 و برنامه‌های محوری شورای اسلامی شهر جزم کرده تا بتواند نقش خود را در توسعه و تعالی متوازن شهر اصفهان به درستی ایفا کند. 

شهبازی  از پیاده‌سازی مدل جامع و کامل EFQM در راستای تحقق تعالی سازمانی توسط مدیریت کلان شهر اصفهان خبر داد و افزود: منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان به عنوان یکی از مهمترین و پرجمعیت ترین مناطق این کلان شهر اظهارنامه تعالی را تکمیل و خود را در معرض قضاوت ارزیابان قرار داده تا با شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود خود بتواند بیش از پیش در جهت توسعه شهر و رفاه شهروندان گام بردارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی