English

در راستای امضای تفاهم نامه بین بهزیستی و منطقه آزاد قشم؛

مناسب سازی اماکن عمومی قشم جهت تردد معلولین

با هدف مناسب سازی فضاها و اماکن عمومی شهری در جزیره قشم جهت تردد معلولین و سالمندان، تفاهم نامه همکاری بین سازمان بهزیستی کشور و سازمان منطقه آزاد قشم منعقد شد.

مناسب سازی اماکن عمومی قشم جهت تردد معلولین

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، با هدف مناسب سازی فضاها و اماکن عمومی شهری در جزیره قشم جهت تردد معلولین و سالمندان، تفاهم نامه همکاری بین سازمان بهزیستی کشور و سازمان منطقه آزاد قشم منعقد شد.

شایان ذکر است؛ این تفاهم نامه به امضای ابراهیم کاظمی مومن سرایی رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور و غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان به نمایندگی از سازمان بهزیستی کشور و حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، عبدالجواد کمالی منتخب هیات مدیره و محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی منطقه آزاد قشم به نمایندگی از سازمان منطقه آزاد قشم رسید.

براساس این تفاهم نامه که در راستای اجرای مواد 2 و 3 قانون حمایت از حقوق معلولان منعقد شد، همکاری و ارائه مشاوره های فنی و لازم در خصوص مناسب سازی کلیه معابر و اماکن عمومی، اعلام مشکلات موجود، تهیه و ابلاغ استانداردهای لازم اماکن و فضاهای عمومی شهری جهت لحاظ کردن در پروژه های در حال اجرا و آتی سازمان و همکاری در برگزاری جلسات و دوره های آموزشی ویژه گروه های مختلف و مرتبط، بخشی از تعهدات سازمان بهزیستی است.

سازمان منطقه آزاد قشم نیز متعهد به همکاری جهت مناسب سازی کلیه اماکن و معابر جدید و ساماندهی و مناسب سازی اماکن عمومی و معابر جدید جزیره براساس استانداردهای طرح ارائه شده از سوی سازمان بهزیستی شد.

سازمان منطقه آزاد قشم همچنین، همکاری لازم را در راستای لحاظ کردن طرح ها و الگوهای پیشنهادی بهزیستی در خصوص تامین فضاهای استاندارد معلولین در پروژه های آتی سازمان خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی