English

غلامحسین رنجبر مطرح کرد؛

فعالیت دو مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان در هرمزگان

سیاست سازمان بهزیستی ، گسترش مراکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان است از افراد علاقمند به سرمایه‌گذاری در این بخش‌ استقبال می‌کنیم.

فعالیت دو مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان به مناسبت گرامیداشت هفته سالمند، از فعالیت دو مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان در استان خبر داد و گفت : در حال حاضر دو مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان تحت عنوان "مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان سرای مسعود" در بندرعباس و "مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان مهرورزان مها هرمزگان" در بندزرک میناب فعالیت دارند.

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان با اشاره به اینکه این مراکز غیردولتی بوده و با نظارت بهزیستی استان تاسیس شده اند، بیان کرد: پزشک عمومی، کارشناس پرستاری، فیزیوتراپ، کاردرمانگر، مددکار، مربی آموزشی و در صورت لزوم گفتار درمان از اعضای تیم پزشکی ثابت مراکز روزانه هستند. که در حال حاضر به 150سالمند در استان خدمات پزشکی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، مشاوره و ورزش درمانی ارائه می دهند.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های سبک زندگی سالم و راه هایی برای جلوگیری از ناتوانی از خدمات این مرکز است، گفت: تلاش ما فراهم کردن یک مکان شاد و سرگرم‌کننده برای ارتقای سلامت جسمی و روحی سالمندان و حفظ و ارتقای منزلت سالمند در خانواده هاست.

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه سیاست سازمان بهزیستی در جهت گسترش مراکز توانبخشی سالمندان است، گفت: از افراد علاقمند به سرمایه‌گذاری در این بخش‌ استقبال می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه