English

به مناسبت روز سالمند انجام شد؛

بازدید رییس اداره بهزیستی شهرستان خمینی شهر از سرای سالمندان فرزانگان

در روزجهانی سالمند رییس اداره بهزیستی خمینی شهر همراه با علی اکبر کمالی معاون سیاسی فرمانداری و مسئوولان شهرستان از سرای خیریه سالمندان فرزانگان بازدید به عمل آوردند.

بازدید رییس اداره بهزیستی شهرستان خمینی شهر از سرای سالمندان فرزانگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رییس اداره بهزیستی شهرستان خمینی شهر گفت: سرای سالمندان فرزانگان در مساحتی بالغ بر 5000متر مربع مساحت آماده بهره برداری تا سال 1400است.

داوود ترابی ضمن تشکر از علیرضایی جهت واگذاری این زمین و تشکر از هیات امنای سرای سالمندان افزود: متاسفانه جامعه آماری رو به سالمندی رفته و زمانه به سمتی پیش می رود که خانواده ها گریبانگیر مشکلات بسیاری هستند و شرایط و امکان نگهداری از پدرو مادران پیر و مشکل دار  را ندارند به همین منظور تدبیری اندیشیده شد که جهت رفع این معضل یک سرای سالمندان در شهرستان ایجاد کنیم.

بنا بر گفته وی این ساختمان در دوبخش زنان و مردان سالمند با ظرفیت 200نفر تا سال 1400به بهره برداری خواهد رسید.

ترابی بیان کرد: سرای سالمندان فرزانگان در یک باغ به مساحت 20هزار متر که توسط نعمت الله علیرضایی نماینده  مردم شهرستان خمینی شهر در دوره ششم مجلس،  به بهزیستی واگذار شد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان خمینی شهر گفت: آغاز ساخت کلنگ زنی سرای فرزانگان در سال 94 زده شد و ساختمان مذکور در سه طبقه به مساحت 5هزار متر مربع دارای  زیر ساخت است وتا مرحله نازک کاری پیش رفته است.

به گزارش موج؛  سرای سالمندان فرزانگان با ساخت 46 اتاق و 6ایستگاه پرستاری ودیگر قسمتها مانند سالن ناهار خوری و سه دستگاه آسانسور در خدمت سالمندان قرار می گیرد.

سرای سالمندان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه