English

معاون استاندار لرستان در مراسم سرای سالمندان صدیق:

عدم توجه به سالمندان، یک آسیب اجتماعی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان، گفت: ظرفیت سالمندان جامعه باید شناسایی شود.

عدم توجه به سالمندان، یک آسیب اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، گودرز امیری در مراسم بهره برداری از خانه های کوچک سالمندان که در سرای سالمندان صدیق خرم‌آباد برگزار شد، گفت: سالمند سرمایه هر خانواده و هر جامعه است، لذا لازم است تا کیفیت زندگی آنان را بهبود ببخشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان، افزود: سالمندی توفیقی از سوی خداوند است و در صورت ادامه حیات یک انسان، امری اجتناب ناپذیر در زندگی است، لذا عدم توجه به سالمندان عواقب مخرب اجتماعی در پی خواهد داشت، پس باید تلاش کنیم تا با بهره گیری از همه ظرفیت ها و مدد از خیرین این حوزه، گذشتگان خود را دریابیم.

از ظرفیت سالمند در خانه کوچک سالمندان صدیق استفاده شود

وی که در آئین بهره برداری از خانه کوچک سالمندان سرای صدیق سخن می گفت، تاکید کرد: تاسیس این خانه ها اقدام خوبی است اما، باید توانمندی سالمندان مقیم را شناسایی و از ظرفیت آنان استفاده کرد تا موجبات شادی و نشاط و تحرک آنان فراهم آید.

گفتنی است، آئین بهره برداری از خانه کوچک سالمندان خرم‌آباد، با حضور نصراله بازوند معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گودرز امیری معاون استاندار لرستان، علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از سالمندان، در سرای سالمندان صدیق خرم‌آباد برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه