English

معاون استاندار لرستان در آئین اختتامیه هفته نکوداشت خرم‌آباد:

فرصت‌های سرمایه‌گذاری لرستان را باید به گوش جهانیان رساند

معاون اقتصادی استاندار لرستان، گفت: نامگذاری هفته نکوداشت خرم‌آباد یک رویداد مناسب و به‌حق بود زیرا خرم‌آباد در اردیبهشت، بهشت دیگری است.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری لرستان را باید به گوش جهانیان رساند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در آئین اختتامیه هفته نکوداشت خرم‌آباد که در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی این شهر برگزار شد، گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری لرستان را باید به گوش جهانیان رساند.

گودرز امیری با اشاره به اینکه هفته نکوداشت خرم‌آباد، فرصت مناسبی برای نمایش و به تصویر کشیدن خرم‌آباد و توانمندی‌هایش در سال‌های آتی است، گفت: این ظرفیت‌ها باید از طریق رسانه‌ها به اطلاع جهانیان برسد تا توانمندی‌های این سرزمین علیرغم وجود کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌های موجود در کنار سخت‌کوشی مردمان و مزیت‌ها و فرصت‌هایش، به‌خوبی معرفی شود.

شهرداری و شورای شهر خرم‌آباد زمینه مشارکت مردم را فراهم کنند

وی اضافه کرد: باید قدر فرصت‌های توسعه این شهر را دانست و شهرداری و شورای شهر برنامه‌ای تدوین کنند که نظرات، ایده‌ها و پیشنهادها شهروندان خرم‌آبادی را که قطعاً دل در گرو توسعه این شهر دارند، پذیرا باشند و زمینه مشارکت بیشتر مردم را فراهم آورند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: معرفی ظرفیت‌ها در کنار استفاده از ایده‌های اجرایی و مطلوب شهروندان، مشارکت و توسعه شهری را به دنبال دارد.

آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک در حال پیگیری است

امیری با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری خرم‌آباد، گفت: تملک و آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک که نگین گردشگری این شهر است و نقش مهمی در جذب گردشگر دارد، در حال پیگیری است.

هفته نکوداشت خرم‌آباد

دو پل بر بستر رودخانه خرم‌آباد «خرم رود» احداث می‌شود

وی اضافه کرد: آمار و شواهد گردشگری نوروز امسال در لرستان خود مبین ظرفیت‌های این استان و خرم‌آباد در حوزه گردشگری است و علاوه بر اجرای طرح ساماندهی رودخانه خرم‌آباد، اعتبارات ساخت دو پل دیگر بر بستر رودخانه خرم‌آباد ابلاغ‌شده و پیمانکار طرح نیز انتخاب‌ شده است.

ساماندهی بام لرستان در دستور کار قرار گرفته است

معاون اقتصادی استاندار لرستان ادامه داد: در خصوص بام لرستان نیز مشاور طرح جامع و تفضیلی آن انجام‌ شده و اعتباراتی برای ساماندهی آن نیز تعریف‌ شده که به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

گودرز امیری، تاکید کرد: توصیف خرم‌آباد در کلام نمی‌گنجد، لذا باید قدردان همه تلاش‌های صورت گرفته در راستای برگزاری هفته نکوداشت خرم‌آباد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه