English

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

افزایش نسبت منابع به مصارف بانک‌های خصوصی برای کمک به بخش‌های مولد ضروری است

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت:افزایش نسبت منابع به مصارف بانک‌های خصوصی برای کمک به بخش‌های مولد استان اصفهان ضروری است.

افزایش نسبت منابع به مصارف بانک‌های خصوصی برای کمک به بخش‌های مولد ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مسعود گلشیرازی در هشتادمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان بیان داشت: با توجه به افزایش نیاز صنایع و بخش‌های تولیدی استان به سرمایه در گردش به علت رشد لجام گسیخته تورم و افزایش چشمگیر قیمت مواد اولیه، بهبود نسبت منابع به مصارف بانک‌های خصوصی برای کمک به بخش‌های مولد استان ضروری است.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم برای حضور در مراسم اربعین حسینی در عتبات عالیات گفت: این امر نشان دهنده این است که مردم کشور برای برافراشتن پرچم پرافتخار اسلام و تشیع از ایثار مال و جان خود دریغ نمی‌ورزند.

گلشیرازی افزود: درجنگ اقتصادی امروز نیز فعالان اقتصادی با همین اعتقادات پاک، مقید به ایثار جان و مال خود برای یاری رسانی به نهضتی هستند که بیش از 1400 سال قدمت دارد.

دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در ادامه به ارایه گزارشی درخصوص جلسه روسای اتاق‌های بازرگانی کشور با اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و وزاری اقتصادی پرداخت و تصریح کرد: در این جلسه با دستور معاون اول رئیس جمهور مقرر شد گذر بیش از یک سال حسابرسی سازمان تامین اجتماعی به قید فوریت مجددا بررسی شود. همچنین، پیگیری و اصلاح دستورالعمل‌های مربوط به تعهدات ارزی و ارجاع پرونده‌ها به تعزیرات نیز موضوع دیگری بود که مطرح شد.

گلشیرازی عدم رعایت منابع به مصارف بانک ها به ویژه بانک های خصوصی، تعیین تکلیف بدهی‌های حساب ذخیره ارزی و معطل ماندن دستورالعمل مربوطه در هیات دولت، همچنین عدم اعطای تسهیلات تبصره 18 به پروژه های فنی و مهندسی، و حذف ارز 4200 تومانی از مبانی اقتصادی را به‌عنوان عوامل اصلی موانع تولید و صادرات دانست و همچنین تلاش بیشتر برای رشد بخش صنعت را از دیگر مطالبات جدی روسای اتاق‌های بازرگانی کشور بیان کرد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: با توجه به افزایش نیاز صنایع و بخش‌های تولیدی استان به سرمایه در گردش به علت رشد لجام گسیخته تورم و افزایش چشمگیر قیمت مواد اولیه، بهبود نسبت منابع به مصارف بانک‌های خصوصی برای کمک به بخش‌های مولد استان ضروری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه