English

محمد صدیق بهجت:

ایجاد امنیت در تمامى زمینه ها نیاز جامعه است

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: وجود امنیت در زمینه هاى اجتماعى، سیاسى، اقتصادى و ... نه تنها افراد جامعه بلکه کشور را به ثبات و آرامش مى رساند.

ایجاد امنیت در تمامى زمینه ها نیاز جامعه است

به گزارش خبرگزارى موج هرمزگان، محمد صدیق بهجت امام جمعه ی اهل سنت بندرلنگه به برقراری امنیت در جامعه اشاره کرد و بیان کرد: برقرارى امنیت مى تواند جامعه را به سعادت برساند، اگر جامعه امن نباشد کشور به هرج و مرج کشیده می شود.

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه افزود: وجود امنیت در زمینه هاى اجتماعى، سیاسى، اقتصادى و ... نه تنها افراد جامعه بلکه کشور را به ثبات و  آرامش مى رساند.

شیخ محمدصدیق بهجت ضمن اشاره به تأمین امنیت از سوى نهاد هاى متعدد در کشور، تصریح کرد: نیروی انتظامی  با در اختیار داشتن تکنولوژى روز دنیا به تنهایى نمی تواند در ایجاد امنیت جامعه دخیل باشد، پس لازم است ما خود در برقرارى امنیت جامعه سهیم باشیم.

خطیب نماز جمعه اهل سنت در بندرلنگه عنوان کرد: اساس پیشرفت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در گرو ایمان به خدا است و همین تقوا و ایمان است که نمی گذارد انسان به گناه ومعصیت کشیده شود.

وى با تاکید به اینکه افراد خود باید تضمین کننده امنیت و آرامش در جامعه باشند، گفت: شهروندان باید در اجراى قانون کوشا باشند و با مخلان امنیت برخورد کنند.

خطیب نماز جمعه اهل سنت درلنگه گفت: تمام آحاد مردم باید در چارچوب قانون حرکت کنند و اگرفردی از قانون تخطی کرد باید مجازات شود همانطوری که اگر فردی دزدی کرد باید دستش را قطع کنند.

شیح محمد صدیق بهجت درادامه افزود: یکی از راهکارها برای تامین امنیت این است که کسانیکه تمکن مالی دارند به مستمندان و بی بضاعتان کمک کنند که همین امرسبب خواهد شد که در جامعه امنیت برقرار شود.

امام جمعه اهل سنت در بندرلنگه ضمن اشاره اجراى امر له معروف و نهى از منکر در جامعه اسلامى، گفت: بسیارى از نا امنی ها که در کشور بوجود می آید در اثر منکرات است چون اجراى امر به معروف و نهی از منکر را رعایت نمی کنیم پس اگر بخواهیم امنیت در جامعه برقرار باشد باید تمام دستورات الهی را به کار گیریم و آن ها را سرلوحه امورات خود قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه