English

مدیرکل گردشگری مازندران تاکید کرد:

ضرورت توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال در شمال

مدیرکل گردشگری استان مازندران گفت: توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال در شمال کشور ضروری است و هدف نشست هم اندیشی توسعه گردشگری ،تاسیسات و منابع آبی استانهای شمالی نیز همین موضوع بوده است.

ضرورت توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال در شمال

به گزارش خبرگزاری موج مازندران،سیف الله فرزانه در نشست هم اندیشی توسعه گردشگری و تاسیسات آبی سه استان مازندران ،گیلان و گلستان، در هتل بادله ساری با اشاره به تأمین زیرساخت‌های گردشگری در حاشیه منابع آبی و رودخانه‌ها با اعتباربیش از200 میلیارد ریال، اظهار داشت|: در این نشست با تهیه شیوه نامه میان میراث فرهنگی و آب منطقه ای در تلاشیم تا با ایجاد زیرساخت سدها و آب بندان های سه استان به توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار برسیم.

وی ادامه داد : رودخانه ها، دریاچه‌ها و منابع آبی به لحاظ تاریخی، اقتصادی و گردشگری و  وجود آب بندان ها و سواحل خزری در استان های شمالی از جاذبه های گردشگری محسوب می شوند و باید برای آن برنامه ریزی شود.

فرزانه تصریح کرد: در این جلسه به دنبال استفاده از ظرفیت برنامه ششم توسعه و عملیاتی کردن تفاهم نامه وزارت خانه های نیرو و گردشگری و میراث فرهنگی برای توسعه گردشگری در تاسیسات آبی سه استان شمالی هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه