English

مدیرکل گردشگری مازندران:

۴ نقطه گردشگری مازندران ظرفیت ثبت جهانی دارند

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران گفت: ۴ نقطه گردشگری مازندران قله دماوند، باغ ۳۳ هکتاری رامسر ، چشمه سورت ساری و غار سپهبد سوادکوه ظرفیت ثبت جهانی دارند .

4 نقطه گردشگری مازندران ظرفیت ثبت جهانی دارند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سیف الله فرزانه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به میزبانی رامسر برگزار شد اظهار داشت: با توجه به وضعیت ارزی کشور، اما گردشگری همچنان رونق دارد و ظرفیت هتل‌ها اکثرا پر است.

فرزانه حوزه صنایع دستی را بسیار مظلوم دانست و با بیان اینکه بسیاری از صنایع دستی مازندران از چوب است گفت: باید استفاده از چوب‌ها در حوزه صنایع دستی برای فعالان این صنعت تسهیل شود

وی بیان داشت :واگذاری‌ها منابع طبیعی طبق ماده ۳ قانون حفاظت و بهره برداری بدون نظر سازمان گردشگری انجام‌می شود که قانون طوری تدوین می‌شودکه سازمان گردشگری باید در این زمینه اظهار نظر کند.

فرزانه در ادامه با بیان اینکه ضعف قانونی در راه‌های اصلی از آکس جاده تا عمق ۱۲۰ متر موافقت اصولی داده می‌شود افزود: باید حاکمیت این قانون برای جاده‌های اصلی استان مازندران حذف شود، زیرا با چنین رویکردی در جاده‌های مازندران امکان پذیر نیست

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه