English

بهره مندی ۹۹ درصدی روستاهای قروه از نعمت گاز تا پایان مهرماه

با پایان یافتن پروژه های گازرسانی به روستاهای بخش سریش آباد تا پایان مهرماه، 99 درصد روستاهای شهرستان قروه از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

بهره مندی 99 درصدی روستاهای قروه از نعمت گاز تا پایان مهرماه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، استاندار کردستان امروز دوشنبه در سفر به شهرستان قروه از مراحل اجرایی عملیات گازرسانی به 9 روستای بخش سریش آباد بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه و موانع و مشکلات آن قرار گرفت.

بخشدار سریش آباد در حاشیه این بازدید  این 9 روستا را شامل چراغ آباد، شوراب هزاره، احمداباد باش، فیروزآباد، نیازبلاغ و جداقایه، اوچ بلاغ، مهدیخان و قراغل معرفی کرد و گفت: از این 9 روستا خط انتقال گاز 6 روستا کشیده شده و تا پایان 22 بهمن به پایان می‌رسد.

محمدعلی قنبری با بیان اینکه سه روستای اوچ بلاغ و مهدیخان و قراغل که پیمانکار آن جداست تا پایان مهرماه از نعمت گاز برخوردار خواهند شد،  میزان اعتبار برای این پروژه را در مجموع 50 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با اجرای این پروژه میزان بهره مندی گاز در روستاهای شهرستان قروه به 99 درصد می‌رسد.

در این سفر استاندار کردستان از مسیر ارتباطی جاده های روستایی این بخش نیز بازدید و بر تسریع روند اجرای طرح های عمرانی و خدماتی تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه