English

مدیرعامل شرکت گاز کردستان اعلام کرد:

برخورداری ۱۰۰ درصد جمعیت شهری کردستان از نعمت گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از برخورداری 100 درصد جمعیت شهری و 89 درصد جمعیت روستایی کردستان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

برخورداری 100 درصد جمعیت شهری کردستان از نعمت گاز طبیعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با رسانه های کردستان در سنندج اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 51 روستای استان کردستان به شبکه گاز طبیعی متصل شده‌اند.

وی افزود: برای انجام این حجم از عملیات گازرسانی در سطح استان بیش از 426 کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گازکردستان تصریح کرد: تعداد زیادی پروژه گازرسانی برای سال 98 تعریف شد که شامل گازرسانی به 200 روستا و 215 واحد صنعتی است که در هفته دولت تعداد 51 روستا و 84 واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی گفت: هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری و 89 درصد جمعیت روستایی استان کردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

فعله‌گری با اشاره به نصب 2 هزار و 274 مورد انشعاب در سال جاری، تصریح کرد: شرکت گاز استان کردستان از ابتدای امسال تاکنون قریب به 5 هزار و 700 هزار مشترک جدید را تحت پوشش خدمات گازرسانی خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان یادآور شد: هم اکنون تعداد روستاهای گازدار استان کردستان 1 هزار  و 225 مورد می باشد که در سطح کشور از لحاظ تعداد روستاهای گازدار در رتبه هفتم قرار داریم.

گفتنی است استان کردستان دارای 1هزار و 703 روستای دارای سکنه است که امکان گازرسانی به 1 هزار و 503 مورد آن میسر است و در حال حاضر 1 هزار و 225 روستای استان از نعمت گاز برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه