English

احمدی لاشکی:

با اقدامات رئیس قوه قضاییه فضا در جامعه به سمت آرامش می رود

نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از زمان ریاست جدید قوه قضاییه انرژی و خون تازه دمیده شد و فضا برای آرامش پیش می رود و مردم را امیدوار کرد.

با اقدامات رئیس قوه قضاییه فضا در جامعه به سمت آرامش می رود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، قاسم احمدی لاشکی در جلسه تودیع و معارفه دادستان شهرستان چالوس اظهار داشت: البته در قوه قضاییه باید تلاش شود که فقظ نشان ندهیم که قلع و قمع می کنیم و فضای آرامش و اقدامات مثبت برای آرامش نیز گزارش داده شود.

وی ادامه داد: باید با متخلفین با قدرت تمام برخورد شود و کسی مخالف آن نیست اما در اجرای احکام قلع و قمع باید دقت شود که با تخریب متفاوت است و زمانی که حکم قلع و قمع اجرا می شود باید عرصه به حالت قبلی برگردد نه فقط ساختمان تخریب شود.

احمدی لاشکی اذعان داشت: شرکت شن و ماسه کجور تعطیل شد و مردم باید با 2 و نیم برابر قیمت مصالح خود را تهیه کنند و لذا ضروری است جلسه ویژه ای از سوی دادگستری استان برگزار و مشکلات موجود مرتفع گردد.

نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ساختمان نیمه کاره دادگاه مرزن آباد تلاش شود زودتر به اتمام برسد ساختمان آبرومند برای دادگاه عمومی بخش مرزن آباد مهیا شود.

وی تاکید کرد: قانون انقلابی باید قاضی انقلابی داشته باشیم و قضات باید با تمام قدرت در اجرای عدالت باشند.

احمدی لاشکی با تقدیر از زحمات 6 ساله شیخ عباسی بعنوان دادستان شهرستان چالوس گفت: ایشان در زمان تصدی مسئولیت دادستانی شهرستان چالوس زحمات زیادی کشیدند و آقای خطیبی بعنوان دادستان جدید چالوس نیز از قضات خوب و نمونه هستند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه