English

امام جمعه مرزن‌آباد:

نقد از دولت باید منصفانه باشد

امام جمعه مرزن‌آباد گفت: همه ما مسئولان باید رهرو و ادامه دهنده راه شهدا باشیم و باید توجه کنیم که نقد از دولت باید منصفانه باشد و راهکار ارایه گردد.

نقد از دولت باید منصفانه باشد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حجت‌الاسلام جهاندارلاشکی در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس در اولین روز هفته دولت با بیان اینکه هرچه داریم از شهداست اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی کاملی برای مسئولان و دولتمردان هستند که می طلبد خدمتگزاران مردم با تاسی از این دو شهید والامقام به مردم شریف کشورمان خدمت کنند.

وی ادامه داد : کلید حل مشکلات رونق تولید و  کمک به عرصه تولید کمک به رفع مشکلات اقتصادی و اشتغالزایی است.

امام جمعه مرزن‌آباد تصریح کرد: نگاه ما به دولت و مسئولان این است که حمایت و انتقاد مطلق نداشته باشیم و حمایت باید به اندازه و نقد باید منصفانه باشد.

وی از کمبود روحانی در مدارس انتقاد کرد و گفت: حضور روحانی در مساجد باید قانون شود و نبود روحانی در آموزش و پرورش آسیب است.

جهاندارلاشکی با بیان اینکه مردم از مسئولان صداقت می خواهند اظهارداشت: مردم اگر دغدغه و دلسوزی مسئولان را ببینند کاستی‌ها را قبول می کنند.

وی با بیان اینکه جاده‌های فرعی روستاهای مرزن آباد نیاز به بهسازی دارند گفت: تعریض محور مرزن آباد به دزبن به شدت بیشتری نیاز دارد.

امام جمعه مرزن آباد ادامه داد: کار باید برای رضای خدا باشد و مسئولان در میدان باشند البته برخی صبر نداشته و از مسئولان توقع نابجا و بیجا دارند.

وی با تاکید بر ضرورت شناسایی نقاط قوت و ضعف گفت: باید نقاط قوت را پررنگ و نقاط ضعف را کمرنگ و بیرنگ کنیم.

جهاندارلاشکی با اشاره به درپیش بودن ایام محرم بر ضرورت تدوین برنامه‌های ویژه مساجد تاکید و تصریح کرد: محرم‌ نزدیک است و باید دید مساجد چه برنامه ای دارند زیرا مسجد سنگر است و باید سنگرها را حفظ کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه