English

عوامل بیکاری در استان اردبیل مشخص شد

اکبربهنامجو استاندار اردبیل عواملی اصلی بیکاری در استان اردبیل مسئولان هستند.

عوامل بیکاری در استان اردبیل مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در هیجدهمین جلسه شورای اشتغال استان اردبیل عنوان کرد: عامل اصلی بیکاری در استان مسئولان هستند و باید در راستای ایجاد اشتغال پایدار در حد توان تلاش کنیم.

وی افزود: ایجاد زیرساخت های اساسی از قبیل برق رسانی، گاز رسانی و راه سازی از اولویت اصلی ما در بخش‌های صنعت، گردشگری و کشاورزی است و در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس شورای اداری استان حضور رؤسای بانک‌های سراسر کشور در اردبیل را موهبت بزرگ برشمرد و افزود: در سفر مدیران عامل بانک‌ها به اردبیل حدود ۷ هزار میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در استان جهت توسعه واحدهای صنعتی و کشاورزی و گردشگری و سرمایه در گردش واحدها متعهد شدند و مدیران اجرایی و روسای بانک‌ها در استان باید اختصاص کامل این مصوبات را پیگیری کنند.

استاندار اردبیل از بانک‌های عامل خواست طبق ضوابط با سرمایه گذاران برخورد کنند اما در جهت تکریم آنها موانع زاید را برطرف کنند.

اعتبار  ۵ میلیارد و ۸۰۰ هزار تومان برای مشاغل خانگی

وی اعتبار مشاغل خانگی را در سال جاری ۵ میلیارد و ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: تا به حال ۵ میلیارد تومان طرح مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شده و برای ۵۰۰ نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

اولویت اصلی ما ایجاد شغل برای جوانان

استاندار اردبیل با اطمینان خاطر از اینکه تمام شغل‌ها از سوی حوزه اقتصادی استانداری راستی آزمایی می‌شود، افزود: اولویت اصلی ما ایجاد شغل برای جوانان و توسعه منابع مالی بخش صنعت، گردشکری و کشاورزی است.

رئیس شورای اشتغال استان اردبیل ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید دقت کنند که کارشناسان حوزه‌های مختلف هیچگونه بی‌حرمتی و بی‌احترامی به بخش خصوصی و سرمایه گذاران نکرده باشند.

استاندار اردبیل یادآور شد: تا کنون ۴۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌های گلخانه‌ای به سرمایه گذاران واگذار شده و دو هزار و ۸۰۰ نفر در این شهرک‌ها به صورت پایدار شاغل می‌شوند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه