English

حبیب رضا ارزانی:

صحیفه سجادیه بهترین الگو برای تحقق گام دوم انقلاب است

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صحیفه سجادیه برای تحقق گام دوم انقلاب بهترین الگو، راهنما و رهبر است.

صحیفه سجادیه بهترین الگو برای تحقق گام دوم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حبیب رضا ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در نهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) که با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان در بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: هرمزگان برای پنج استان به صورت مستقیم و برای کل کشور به صورت غیر مستقیم الگو بوده است. 

وی عنوان کرد: به صورت همزمان در 30 کشور کنگره صحیفه سجادیه در حال برگزاری است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی، سه حوزه مهمی بود که در بیانه گام دوم به آن اشاره شده است.

ارزانی ابراز داشت: شاید عده‌ای گمان کنند که دعا یک موضوع شخصی است اما اینگونه نیست مگر می شود کسی دعا کند که ظالم نابود شود و این شخص در جامعه به راحتی زندگی کند.

وی تشریح کرد: بنده اعتقاد دارم که صحیفه سجادیه برای تحقق گام دوم انقلاب بهترین الگو، راهنما و رهبر است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، با بیان اینکه کنگره ارزشمند امام سجاد (ع) وارد گام دوم و فاز دیگری شده است، بیان داشت: در میان مسیحیان دعاهای حضرت داوود بسیار شناخته شده است و ادعیه امام سجاد (ع) با مضامین داوود بسیار نزدیک به هم هستند و مفاهیم مشترک زیادی با یکدیگر دارند.

ارزانی اظهار داشت: محور وحدت، امام سجاد (ع) است زیرا زبان امام سجاد زبان فطرت است و این زبان فطرت می‌تواند با همه ارتباط برقرار کنند.

وی مطرح کرد: هفت کتاب فناورانه و نفیس تدوین شده است و در نهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در راستای معرفی صحیفه سجادیه با زبانی آسان‌تر به تمام اقشار جامعه از جمله کودکان رونمایی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه