English

به مشارکت خیرین هرمزگانی؛

توزیع بسته های مهر تحصیلی در هرمزگان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: طرح مهر تحصیلی به منظور حمایت از دانش آموزان بی‌بضاعت از محل موقوفات و مشارکت خیرین در سراسر کشور برگزارشد.

توزیع بسته های مهر تحصیلی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین مهدیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان اظهار کرد: طرح مهر تحصیلی به منظور حمایت از دانش آموزان بی‌بضاعت و مستعد استان از محل موقوفات مرتبط و مشارکت خیرین به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار شد.

وی گفت: امسال ۳۰ هزار بسته تحصیلی توسط سازمان تهیه و توزیع شد که ۱۸ هزار بسته تحصیلی ویژه دانش‌آموزان دبستان و ۱۲ هزار بسته ویژه دانش آموزان متوسطه است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدیان افزود: در استان هرمزگان 64 بسته تحصیلی از محل موقوفات مرتبط توزیع شد که بر این اساس 25 بسته از محل موقوفه علیداد امیری در دهستان سیاهو بندرعباس و 27 بسته از محل موقوفات مرتبط بندرلنگه و 12 بسته از خیرین شهرستان میناب بوده  است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید یکی از حوزه‌هایی که نیاز روز جامعه است و واقفین باید به آن توجه ویژه داشته باشند، کمک هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت است که می‌توانند به‌منظور شادکردن دل‌های بسیاری از دانش‌آموزان و نیز بهره‌مندی از این اجر بزرگ حسنه موقوفه‌هایی را به این نیت وقف کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه